הרופאה לרבנית ימימה, שלא ויתרה על תינוקה: "עשית בחכמה. לא תצטערי לעולם"

גם על הרבנית ימימה מזרחי הופעל לפני שנים לחץ להפיל את תינוקה בשל חשד למום בלב. "לא רוצה להיות חלק מההוצאה להורג הזו", אמרה הרבנית בעבר בראיון לעדן הראל. כידוע לרבים, בנה חי עד גיל שנה ו-3 חודשים, והרבנית, כדרכה המיוחדת בשמחה, מחזקת נשים בבחירה בחיים. צפו

"אני אאפשר את החיים שלו, ואתן לו למצות את הרגעים האלה", משחזרת הרבנית ימימה את החוויה שבה הרופא שיער, שלעובר שלה יהיה מום בלב. "הוא אמר לאחות כל מיני מילים שלא הבנתי". כשהרבנית שאלה אותו במה מדובר, השיב הרופא: "את תצטרכי להוציא את 'זה'".
"זה היה נורא", משתפת הרבנית את עדן הראל, וממשיכה במסר מחזק: "ואז התעורר בי ה'דווקא'. אמרתי: 'רגע, זה הגוף שלי, והפולשנות הזו לא מוצאת חן בעיניי. אם הוא צריך למות, ידי לא תהיה במעל. אני אאפשר את החיים שלו, עם איכות חיים ירודה מאוד, זה נכון, ואני אתן לו למצות את הרגעים האלה. לא רוצה להיות חלק מההוצאה להורג הזו".

לאחר מכן הגנטיקאית בצוות הרפואי התעניינה בשלומה של הרבנית, וכך בראיון היא משחזרת את השיחה עמה בזמן שהרופאה התבשרה על בחירתה הנחרצת בחיים: "אני תמיד זוכרת את הגנטיקאית, ד"ר רוטשילד, אישה לא דתית בהגדרה… היא אמרה לי: 'עשית בחכמה. אל תוותרי על זה'. אני זוכרת אותה כל כך לטובה. היא אמרה לי: 'הוא לא יחיה הרבה זמן, ולא תצטערי לעולם'. היא צודקת. זה גידל בי בלוטות אימהוּת אחרות".

עד כה ניצלו מעל 10,000 תינוקות, ומעולם לא נמצאה האמא שהתחרטה על הנולד. כאן פועלים ופועמים חיים של אמ"א: לפניות, בקשת סיוע, ייעוץ והכוונה ללא עלות טל' 073-222-1333 נייד 052-955-1591 דוא"ל kalina@htv.co.il או לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן