הרופאים אמרו שיש לעובר גידול. אז אמרו. האם כל מה שהרופאים מנבאים מתקיים?

בכל בדיקה ובדיקה הרופאים ניסו לשכנע אותי כן לעבור הפלה, ולמרות זאת האמנתי בבורא עולם. האמנתי שהוא כל יכול, ושהוא יכול לשלוח לעובר שלי רפואה שלמה, ושהגידול במוחו יעלם כלא היה

אני רוצה לכתוב בקצרה את מה שעברתי בהריון שלי, וכמה שאני מודה לרב זמיר כהן שנתן לי כוחות להמשיך את ההריון.

גילתי שאני בהריון, ושמחנו כל כך, בעלי ואני.

ואז, פתאום, בבדיקה שחשבתי שתהיה שגרתית, הרופא הודיע לי שיש לעובר שלי גידול בראש.

פחדתי כל כך. לא ידעתי מה לעשות. הרופא הלחיץ אותי מאד והפנה אותי לכל מיני רופאים ובדיקות שאצטרך לעבור בגלל המום שיש לעובר.

באותו רגע הרופא אמר שעדיף להפסיק את ההריון, אבל אני לא יכלתי לחשוב על זה בכלל. מיד נכנסתי לאתר הדברות, והתחלתי לשמוע את הרב זמיר כהן על אמונה ובטחון. ואז, כאילו משום מקום, קפץ לי סרטון קצר של הרב זמיר כהן על הפלות, וכמה שאסור לעשות זאת…

החלטתי שאני לא עוברת הפלה!

בכל בדיקה ובדיקה הרופאים ניסו לשכנע אותי כן לעבור הפלה, ולמרות זאת האמנתי בבורא עולם. האמנתי שהוא כל יכול, ושהוא יכול לשלוח לעובר שלי רפואה שלמה, ושהגידול במוחו יעלם כלא היה.

כל ההריון רק התפללתי ודיברתי עם ה' יתברך.

בבדיקה האחרונה בחודש תשיעי, סמוך ללידה, הייתי צריכה לעבור בדיקה מסוימת, שרק בשבוע מסוים ניתן לבצע – בודקים בה את המוח ואת הגידול בצורה מסוימת, כדי לדעת כמה הוא חמור. ואני רק התפללתי בדמעות באותו הבוקר, שבורא עולם יראה לכולם מה כוחו ומה גדולתו. שיסיר את הגידול לגמרי מהמוח הקטן של העובר שלי.

האמנתי באמונה שלמה שזה יכול לקרות, כי כל הרצאה של הרב זמיר רק חיזקה אותי שבורא עולם כל יכול.

הגיעה שעת הבדיקה. נכנסתי לחדר, הרגשתי קור בכל הגוף. רעדתי כל כך.

הרופאה התחילה את הבדיקה, ואחרי דקה אחת בלבד קראה למנהל המחלקה ולעוד שני פרופסורים גדולים. הם הגיעו מהר כל כך… הרגשתי פחד עצום. חשבתי שקרה משהו לעובר, אבל מיד הכנסתי בעצמי אמונה שהכל לטובה, ושבורא עולם כל יכול.

הרופאים היו בהלם בכל מהלך הבדיקה. בסיום הבדיקה קראו לי לחדר המנהל.

כשהגעתי, הוא הראה לי שני צילומי אולטרסאונד של המוח של העובר מבדיקה שנערכה שבוע לפני כן, וצילום שנערך בבדיקה האחרונה, של אותו היום.

לא ממש הבנתי מה הוא רוצה להראות אותי.

ואז הוא אמר לי בקול נדהם, שדבר כזה הוא לא ראה בכל מהלך הקריירה שלו. שהגידול במוחו של העובר נעלם כלא היה. המוח בריא ושלם, העובר בריא ושלם, ואין כל חשש לגידול.

הייתי בהלם. שמחתי ובכיתי מרוב התרגשות.

שבוע לאחר מכן כבר הגעתי לחדר הלידה, וילדתי בת בריאה ושלמה בגופה ובנפשה, ברוך השם.

אני רוצה להודות לרב זמיר כהן על הכוח שנתן לי, ועל האמונה שהעניק לי בכל תקופת ההריון.
ותודה רבה רבה לבורא עולם, שהוא כל יכול, ושלח אלי את בתי הללי, שכבר בשמה שומעים את ההלל, שצריך רק להודות לה' יתברך, על הטוב ועל המוטב.

אז שיתפנו אתכם, צופים יקרים במכתב, ובמקרה מיני רבים שבס"ד, ארגון הידברות ומחלקת אמ"א מלווים. כל מקרה שונה מקודמו, ולכל מקרה הסייעתא דשמיא שלו.

אל תתפתו לקנות אמרות ודעות זרות. פנו והתייעצו עם מי שמבקש את דעת ה', כי שם תמצאו את הבחירה בחיים ובטוב, ולא ברע.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן