חיזוק לאם ההריונית – מאם בגובה העיניים

"וברגע אחד, קטן-גדול נמסו כל החששות, התגמדו כל הטירדות, ואהבה אין סופית מלאה כל חלל פנוי בתוכי. אהבה כזו, אלוהית שרק רוצה להעניק, לגונן ולעטוף"

"ברוך שעשני כרצונו"

"ויקרא שמו בישראל ….יונתן!"

הכרזה זו נשמעה בדיוק לפני שבוע בברית שערכנו לרך הנולד לי בשעה טובה ובסיעתא דשמיא גדולה.

מתוק וחייכן עם פנים עגלגלות מבית היוצר של משפחתי. אך הגיח העולל הקטן לאוויר העולם וכבר הביות מלא! " דרשתי. האחות הסתכלה עליי בחיוך אך זה גרם לי לחזור שוב על דרישתי, והפעם ביתר תוקף: " כוונתי היא גם ללילה! 24/7!" האחות הרגיעה והוסיפה, אל דאגה מדיניות בית החולים שלנו מאפשרת לכל אם לבחור את רמת הביות שבה תחפוץ" ורק מששמעתי זאת, הרשתי לעייפות הרבה להשתלט עלי ואט אט עיני נעצמו. ואיך אומרים? ישנתי ממש כמו תינוק..

מדהים הפלא הזה שנקרא לב של אמא. אודה כי במשך ההריון כולו חששתי, מאוד. האיכה אוכל להכיל ילד נוסף בנוסף לשלושת ילדי?

אהבה נוספת?

האיך יהיה לי הכוח לקום בלילות, להרגיע בכיות, לעשות מקלחות ולנגב שוב הדמעות?

וגם מחשבה מביישת מעין זו התגנבה לליבי בחשאי:" ולמה, למען ה' הבאתי עוד אחד לעולם ? האמנם לא היה כדאי לוותר ? להסתפק במה שיש?

וברגע אחד, קטן-גדול נמסו כל החששות, התגמדו כל הטירדות, ואהבה אין סופית מלאה כל חלל פנוי בתוכי. אהבה כזו, אלוהית שרק רוצה להעניק, לגונן ולעטוף. אהבה עם דמעות בעיניים וסומק בלחיים. והרגע הזו הוא אותו הרגע בו הגיח תינוקי לחלל העולם וקול פעייתו הרכה הושמעה, הוא הונח בזהירות על חזי ונשימותינו התאחדו. וככל שהתעמקתי בפלא האמהי הזה, מה מקורו וגודל עוצמתו , הבנתי עד כמה האהבה הזו מגיעה ממקור האהבות- רבונו של עולם. אהבת ה' יתברך אלינו היא אין סופית, גדולה מיני ים..

ולנו, האמהות, הזכות הכמעט בלעדית לטעום טעימה קטנה מאותו ים אהבה.. להבין מהו קצה קצהו של אהבת ה' יתברך עלינו. "ברוך שעשני כרצונו".

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.i

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן