מחלקת אמא נתנה לי את האור – כך נמנעתי מהפלה

אני שמחה לספר את הסיפור שלי, כדי שנשים נוספות יחשבו פעמיים לפני ביצוע הפלה

אני בת 34 נשואה.
ביום בהיר אחד התעוררתי כשהייתי אמא לארבעה ילדים וגיליתי שאני בהריון. הייתי כבר בסוף חודש שלישי, והרגשתי שחרב עליי עולמי. כל המשפחה הקרובה עליי לחצה עליי שאפיל את התינוק, כל הסיבות שהציגו בפניי נראו הגיוניות ומוצדקות. מה גם שאנחנו גרים בבית קטן של שלושה חדרים שישה נפשות. מצד אחד הכל היה נכון ומצד שני ראיתי את התינוק באולטרסאונד ויש כבר לב ויש דופק…איך אפשר להפסיק חיים?

כל הסיבות שבעולם למה אני כן צריכה להשאיר את הילד
כבר לקחתי הפניה לוועדה להפסקת הריון, קבעתי תור, אבל היה נורא קשה לי לעשות זאת, לקחת החלטה גורלית שאין ממנה חזרה. בעלי כמובן רצה שאשאיר את הילד, אבל זה ילד חמישי לא מתוכנן.

ביקשתי מהמעסיק שלי מפרעה כדי לשלם עבור הוועדה והפעולה שצריך לעבור, והוא ישר הבין שמדובר בהריון. הבוס שלי חוזר בתשובה והוא חדור אמונה. מכאן התחיל מסע שיכנועים מצידו להשאיר את הילד וללדת אותו.

כמה ימים לאחר מכן הוא מתקשר אליי ונותן לי מספר טלפון של ארגון הידברות מח' אמ"א, ומשכנע אותי שרק אדבר איתם. שם פגשתי נשים מדהימות שנתנו לי את כל הסיבות שבעולם למה אני כן צריכה להשאיר את הילד וללדת אותו.

תודה לבורא עולם ששלח לי מלאכים ולא עשיתי טעות נוראית שהיתי מצטערת עליה כל שארית חיי. בשעה טובה לפני כשבועיים בנר שני של חנוכה נולדה לנו תינוקת מקסימה בשם אור. היא הביאה לנו אור לבית עם נס חנוכה.

יישר כח למחלקת אמ"א – נשים מקסימות שעושות עבודת חסד ותומכות בנשים רבות לא לעשות טעות גורלית. המשיכו כך.

תודה רבה על הכל.

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקת הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מיילkalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן