"אף אחד לא תמך בי"

משפטי רופאים שמייאשים כל אישה בהריון.. ולעתים, מובילים למעשה שלא ניתן לתקן.

"מבשרים לי שהפרוצדורה לא הצליחה.. ומאוד לוחצים עליי להפיל.."

"את לא רוצה לדעת מה יכול לצאת לך מהבטן.."

"למה את צריכה את זה?.."

משפטים – שלצערנו – אנחנו שומעים כמעט כל יום.. אבל את סוף הסיפור, בדרך כלל לא מספרים.. אז אנחנו כאן כדי להראות לכן – שזה לא סוף העולם! לא כל מה ששמעתן מהרופא/ים הוא כך..

גילית שאת בהריון? צריכה לקבל החלטה?  שוקלת הפלה? או מכירה אישה / נערה במצוקה? בבקשה, אל תעמדי מנגד. קחי רגע אחד למחשבהמחלקת אמ"א בהידברות:כאן פועלים ופועמים חיים של אמ"א: לפניות, בקשת סיוע, ייעוץ והכוונה ללא עלות: טל' 073-222-1333 נייד 052-955-1591  דוא"ל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

רוצה לדבר איתנו?

אולי תאהבי גם את זה

״את עוד תזכי להודות ולקרוא ׳נשמת כל חי׳ על הכיסא של הסטייפלר״

בחודש השמיני להריון, הרופאים בישרו לשירלי כי ממצאי בדיקת האולטראסאונד אינם תקינים וכי כמעט בוודאות מוחלטת, העובר שברחמה לוקה במום. היא התגברה על המשוכה על ידי הסתייעות באמונת חכמים וילדה תינוקת בריאה לחלוטין שבחודש כסלו האחרון מלאו לה 10 שנים.
מאת – אדל דיין

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה