האולטרסאונד הראה: התאומה מחזיקה בידו של התאום הגוסס

צילום אולטרסאונד של תאומים ברחם הראה את התאומה הבריאה תומכת בתאום העומד למות

לתאומים יש תמיד קשר מיוחד – קשר שמתחיל, כך מסתבר, עוד לפני הלידה. איאן ובריטני מקאינטייר למדו על עצמת הקשר הזה לאחרונה, בנסיבות טרגיות.

כשבריטני מקאינטייר גילתה שהיא בהריון עם תאומים, היא לא חלמה מה החדשות הקשות שמצפות לה. בגיל כמה חודשים היא ובעלה עודכנו שאחד מהתאומים לא התפתח כשורה, וסובל ממומים קשים במוח ומחור בלב.

עם כל צילום אולטרסאונד, החדשות הפכו רעות יותר. "הוא שוקל בסך הכל 255 גרמים, בעוד היא שוקלת כבר קילו", מספרת האם שבורת הלב. "הסיכוי היחיד שלו להישרדות הוא ניתוח לב, אבל הרופאים לא יבצעו את הניתוח בגלל המצב הקשה של המוח שלו".

התאום הבן, למעשה, גוסס. אבל בתוך כל החדשות הקשות, צילום אולטרסאונד אחד גילה את הקשר המיוחד בין שני התאומים ברחם. הרופא הראה לבריטני בהתרגשות שהתאומה מחזיקה את ידו של אחיה התאום, העובר שעומד למות. "היא היחידה שיכולה להיות שם בשבילו ולהחזיק אותו", אומרת בריטני. "זה מנחם אותנו לדעת שאם הוא ימות הוא לא יהיה לבד".

צפו בתיעוד-

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

11 תגובות

  1. היא הרגישה וידעה – שהוא עומד למות – עוברים ותינוקות – מרגישים ויודעים – זה כאב לה – היא לא רצתה שהוא ימות – אז היא נתנה לו יד- אולי היא אפילו -0 האמינה שזה יציל אותו . כמה כואב ומרגש – ללא ספק!!!!!!!!!!!

    1. תמונה מרגשת
      אך בוודאי לא אמיתית
      לפי הסיפור מדובר בתאומים בן ובת, זה אומר שהם אינם תאומים זהים ולכן אינם חולקים שק הריון משותף אלא שני שקים סגורים נפרדים זה מזה. ולכן בוודאות לא באו במגע אחד עם השני ולא החזיקו ידיים.
      בכל זאת, רגע של מחשבה על קירבה, משפחה ואובדן, גם אם התמונה קצת דמיונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן