אופס: הריון לא מתוכנן. שוקלת הפלה?

מוצאת את עצמך בהריון לא מתוכנן, שוקלת לבצע הפלה? את לא לבד מחלקת אמ"א

אם ביום בהיר, או דווקא סגרירי, גשום וערפילי, את מגלה לתדהמתך שאת בהריון בלתי מתוכנן ולא רצוי – את בוודאי חשה תחושות של בלבול וחרדה. תחושות אלו הגיוניות ונורמליות מפני שייתכן וחסר לך ידע אודות מה שמתחולל כרגע בגופך.

זכרי: מהריון לא רצוי נולדים ילדים רצויים. אל תרוצי לבצע הפלה, לפני כן התייעצי עם אנשים מנוסים שרוצים בטובתך. פעילות מחלקת 'אמא' של ארגון 'הידברות' ישמחו לענות לך על כל שאלה ולתמוך בך בשמחה, פני אלינו ונשמח לסייע.

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

"אשה בהריון שאין לה עם מי לדבר – מרגישה בלבול, עצבות וחוסר אונים"

הילה אזרד עברה הריון ראשון קשה – אבל לא היה לה עם מי לדבר. לא היה לה את מי לשאול על מצבי הרוח, הכאבים, המחשבות, השינויים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים. כך נולדה קבוצת הפייסבוק הכשרה "תשעה ירחי לידה", שהפכה לבית חם בעבור לא פחות מ-18,000 נשים שנמצאות בתקופה הכי מיוחדת בחייהן – ולעתים קרובות נשארות באזור גם אחריה.
מאת – שירה דאבוש (כהן)

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן