אחד ל-60 מיליון: חמישה ילדים בהריון טבעי

באחרונה נודע לקים טוסי, אם צעירה לשני ילדים קטנים מארה"ב - כי היא נושאת ברחמה חמישה (!) עוברים. באולטראסאונד האחרון שיתפה טוסי כי מדובר בארבע בנות ובן. ומה אומרים על כך הרופאים? סיכוי של אחד ל-60 מיליון שירה דאבוש (כהן)

"אני מתחילה להרגיש כאבים מאוד גדולים וחוסר נוחות. כפי שאתם ודאי יכולים לדמיין, אני מאוד מתוחה. התינוקות יושבים מתחת לצלעות שלי ונמתחים לצדדים, כל הזמן. אני אפילו לא יכולה לדמיין איך תהיה הלידה שלי, מרוב הפחד. כל מה שאני חושבת עליו כרגע הוא שזה יהיה נחמד לחזור לגזרה וליהנות מהדברים הרגילים, מבלי לעשות 12 אמבטיות מינימום, ביום. התינוקות שלי אוהבים לרקוד, דווקא באמצע הלילה – כשאני מנסה לישון", את הפוסט הזה פרסמה קים טוסי מארה"ב – אם צעירה לשתי בנות הנושאת ברחמה עוד חמישה ילדים, לצד צילומי האולטראסאונד המרגשים שביצעה באחרונה. 

צילומי האולטראסאונד של טוסי (צילום מסך פייסבוק)

בדף פייסבוק מיוחד שהקימה, מספרת טוסי על החוויות יוצאות הדופן של ההריון המדהים שלה, שעובדת היותו טבעי לחלוטין – עולה על כולנה. "בהתחלה הציעו לי לעשות דילול עוברים, אבל התלבטתי קשות. ידעתי שיש לי אפשרות 'להיפטר' משני עוברים לפחות, אבל לא יכולתי לעשות את זה לילדים שלי. זו הייתה החלטה לא קלה, אבל היום אני שמחה ואסירת תודה שבורכתי בחמישה עוברים בריאים, שיגדלו בחממה של אהבה ונתינה. למקרה שפספסתם – יש לנו ארבע בנות ובן", כתבה. ומה אומרים על כך הרופאים? סיכוי של אחד ל-60 (!) מיליון. 

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן