בימים טרופים אלו סוערות הרוחות. כותרות אדומות הזועקות "חמאס!!!" בשלל אמצעי תקשורת, לוכדות עיני תמימים. אחת הדמויות היותר נעימות, מחויכות, מאירות הפנים שהכרתי מימיי, נלכדת בפְרֵיים אפרורי מטיל אימה. פניה של אמ"א לאינספור ילדים שזכו להגיח לאוויר העולם, במקום להיטמן מגורדים, מרוסקים, במקום שקבורתם לא ידוע, מתנוססות תחת מעטה פשע.

אז אין ספק שבימי פרעה, בהם נגזר להשמיד להרוג ולאבד כל תינוק יהודי, ולזרקו ליאור המצרי, היו החומדים לצון שמחים "לתפוס" את אותן "פושעות", שפרא ופועה, המיילדות העבריות שלא שהו לגזרת השמד המתנוססת מעל ראשיהן, מעל ראשי העבריים. הן המשיכו לסייע לאותן יהודיות הרות להוריד עוד ועוד נשמות לעולם, על אפם ועל חמתם של אי אלו מבקשי רעה. כידוע, בזכות אותן "פושעות" – כולנו כאן. אם לא היה מורא שמיים עליהם, אולי החשש הטבעי היה גובר על השכל הישר, וגורם להן לרעוד ולברוח ממשימת חייהן – החייאת הנערים, תקומת עם ישראל. על כך אמרו חז"ל ש"בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ממצרים…" וכעת אני יכולה להבין גם את החלק השני של דבריהם: "ובזכות נשים צדקניות עתידין להיגאל!". ומיד אגש להסביר את דבריי…

כנכדה לניצולי שואה משני הצדדים, מצמררות אותי עד כלות נשמתי הכותרות להן אני עדה בימים הזויים אלו: "איומים", "הטרדות", "דיבור נגוע" – כך הם מכנים את הניסיונות למנוע את ההפלה הבאה. משום מה הן מבזיקות בי פלאשבקים של כל אותן כותרות ענק, אודותיהן חקרתי בסקרנות בילדותי, בעיקר בעבודות לשיעורי היסטוריה ושורשים – כותרות גדולות ובולטות הרוקדות על דמם ושמחות לאידם של אותם "פושעים" נתפסים, שהעזו למרוד בגזרת הצורר הנאצי ימח שמו וזכרו, ותוך תחבולות שונות ומשונות החביאו והצילו יהודים. את האמת, סבי ע"ה סיפר לי שלא אחת הוא ביקש את נפשו למות מרוב סבל ומכאוב, ובכל אופן שלח לו הקב"ה שליחים נאמנים, כאלה שבעיני השלטון נתפסו כפושעים שיש להורגם, שבסופו של דבר, אני, ורבים כדוגמתי, זכינו בזכותם להגיח לאוויר העולם.

ולכל אלו שההשוואה חורה עד כלות – סליחה על אי הנוחות, זה בטח לא נוגע אליכם, זו כנראה רק אני… אני שחוויתי על בשרי את האנרגיות הכבדות ומעיקות של החיים לצד ניצולי שואה שבחסדי שמיים מרובים, כמו גם בזכות אומץ ליבם של מספר חסידי אומות עולם שלא שהו ולא פנו לתת יד באותם פשעים נתעבים "המעוגנים בחוק", והחביאו את אהוביי בתחבולות, אני כאן. את הזכות לחיי אלה אני רוצה בעת הזאת לזקוף לזכותם, ברשות שמיים.

גבירותיי ורבותיי – ההיסטוריה חוזרת… ובגדול!

אז בימינו, בשם החוק מותר לקטנים וגדולים כאחד להיכנס להריון ולהחליט ש"ההפתעה הלא צפויה", קרי אותו ילד שכבר התעבר באותה אישה, אינו ראוי לראות אור יום. וכדי להוסיף חטא על פשע, כעת נלכדת בעין המצלמה הגב' קלינה שוורץ, זו שאמונה על מערך הצלת הנפשות כנגד אותן הפלות רצחניות, ואישיות מיוחדת ומדהימה לכל דעות מכיריה, כאחרונת הפושעים הנלוזים.

מישהו התבלבל פה ובענק! כנראה שכבר הסתיים בהצלחה המרדף אחרי שלל כנופיות הפשע של כל אותם רוצחים, גנבים, אנסים, מטרידנים ו… בגירים המעברים נערות צעירות ותמימות.

אני חייבת לשתף, שאני כבר שנים לא שומעת ולא קוראת חדשות. את רפש הזוהמה החלטתי זה מכבר להשאיר הרחק מתחומי. ובכל אופן, הסיפור הרועש הנ"ל נודע לי בשיחה תמימה עם אחד ממנהלי הארגון העצום שנקרא "הידברות", ארגון הפצת יהדות שהצליח להעיר ולעצבן את הנחש הקדמון, הקם לבלעו, היו לא יהיה! מיד לאחר השיחה התמימה שהסבה את תשומת ליבי לעניין, נכנסתי לכתבה באתר שהעלה את הנושא ומיד ניגשתי להביט בתגובות… אפס תגובות. ניגשתי לבחון מתי עלתה הכתבה… עברה כמעט יממה ושורה תחתית מזמינה אותי להיות המגיבה הראשונה. מיד חשבתי לעצמי – חשבו להשיג רייטיינג ובמקום זאת זכו לשתיקה רועמת…. מסתבר שגם לאבסורד יש גבולות משל עצמו. ברוך השם.

אז אנצל במה זו כדי להתנצל מעמקי החתחתים, בפני כל אותם ליברליים מעוותים, שסברו שחיים ומוות בידיהם, טרם אומר את דבריי הבאים:

תודה! תודה, ושוב תודה!!! מקרב לב, לכל אותם נוקטי תחבולות אמיצים וגיבורים, שהערימו על גזרות השמד והצילו את סביי וסבתותיי בימים עברו, כדי שאזכה להגיע לרגע הזה ולומר שאני גאה ומתגאה להיות חלק מ"ארגון פושע" כדוגמתם! זה ששם לו לדגל להציל כמה שיותר נפשות  – בגופם ונשמתם. והרי "כל המציל נפש אחת מישראל – כאילו קיים עולם ומלואו!", אני וכל יוצאי חלצי ההוכחה הניצחת לכך.

לך קלינה יקרה ואהובה – אאחל לעצמי שיהא חלקי עם חלקך בגן העדן!

ולראשי הארגון העצום – הלוואי ואזכה בעולם הזה לקמצוץ ממסירות נפשכם למען עם ישראל, בכל תחום אפשרי: חבילות מפנקות לרווחת חיילים, בתי תמחוי וסיוע לנזקקים, פרוייקטים שאינם מתפרסמים למען לא יהיו עוד ילדים רעבים ושאר עניינים, מחלקות לשלום בית, למענה ברגעי מצוקה, להצלת והברחת נשים מיד בעליהם המכים (ברובם בני מיעוטים), להפצת יהדות בכל כלי מדיה אפשרי, וקצרה עד מאוד היריעה מלהכיל את הרשימה ההולכת ומתארכת.

בעולם הבא – יהי רצון שאזכה להתענג על זיו שכינת ק-ל שתהא נסוכה על פניכם המאירות, עת תזכו בשכר השמור במיוחד בעבורכם, ככלות שליחותכם הנאמנה בעלמא דשיקרא, לאחר מאה ועשרים שנה, מתוך בריאות איתנה ודבקות במטרה.

ושוב תודה לכל אותם "פושעים" שהצילו, כנגד החוק, את סביי וכדוגמתם רבים, כדי שאזכה לבוא אני ורבים כמותי, שהחלו כעוברים בעלי פוטנציאל חיים, על אפם וחמתם של אלו ואחרים, שבשם הגיון לא הגיוני, סברו שלהרוג אחרים, מבטן או מחוץ זה "הומאני" ו"חיוני".

ולכם ציבור יקר – אם שמעתם מישהו אומר לכם ששחור זה לבן, שהשמש היא ירח, ושיום הוא בכלל לילה – אנא מכם, אל תלכו כסומים באפלה, אלא הפעילו את השכל הישר והאינטואיציה היהודית הבריאה, וזכרו להשיב טובה לכל מי שגומל וגמל עמכם ועם אחיכם אך טוב וחסד, יומם וליל.

ואסיים בבקשת סליחה ומחילה – מכל בעלי הנפש העדינה, שדבריי הכתובים גרמו לתנודות לא נוחות בנפשם הליברלית, הדוגלת ב"חופש בחירה" מקסימלית, המתיר למאן דהוא לקחת חיים של עובר חי וקיים, שבלי לשאול לדעתו, קולו נדם, לעולם, בשם עוד חוק ליברלי מדופלם.

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן