"אם הייתי עושה הפלה, הייתי אוכלת את עצמי מבפנים": הברית שלא הותירה עין יבשה

היתומה שחשבה שאין לה ברירה חוץ מלאבד את החיים של התינוק שלה, אך לא וויתרה ובזכות העזרה שקיבלה הקימה בית בישראל

היא הייתה ילדה שעברה ילדות לא פשוטה, יתומה מאם וללא קשר תומך ויציב עם המשפחה, עוד לפני גיל 21 גילתה שהיא בהיריון. המשפחה ובן הזוג שלה, שהיה חייל צעיר, התנגדו נחרצות להיריון ומבחינתם היו להם סיבות הגיוניות. לא היה לה כסף וביטחון כלכלי. אפילו דירה היא לא מצאה בסכום שהיא תוכל לעמוד בו והיא העדיפה כבר, שלא להביא לעולם תינוק כשאין לה את האמצעים כדי לתת לו מוצרים בסיסיים. היא כבר ביררה איפה אפשר לבצע הפלה ופשוט להרוג את התינוק החמוד הזה רק בגלל כסף, בגלל חוסר במוצרי תינוק בסיסיים.

זה קורה לא מעט, אימהות רבות נאלצות לוותר על התינוק שלהן, רק בגלל מצבן הכלכלי או הרגשי ובדיוק בשל כך הקימה הרבנית ק' שוורץ את מחלקת אמ"א המתגייסת לעזור לכל אמא שצריכה עזרה, כדי לתת חיים לילדים המתוקים האלו, כדי להמשיך את השרשרת של עם ישראל. המחלקה נרתמה לעזרת הבחורה, דאגה לעזרה הכלכלית הנדרשת, כדי שהיא תוכל להקים בית לילד. הצוות המקצועי ערך איתה הרבה שיחות על מצבה הרגשי, כך שההיריון התקבל בשמחה והבחורה קיבלה את הכוחות והיציבות הנדרשת כדי לעבור את התהליך בשמחה.

וברוך השם ההתקיימה ברית מלאת התרגשות ושמחה בבית הידברות, בהשתתפות שני ההורים וכל המשפחה שעברה ביחד את התהליך של נתינת החיים לתינוק הזה. הברית התקיימה בזכות האמא המיוחדת הזו ובזכות מחלקת אמ"א שדאגה שהתינוק לא ייפול והיום ברוך השם יש לאמא המיוחדת הזו את ליעם דוד המתוק ויש לו חיים טובים ומאושרים.

אם את בהריון ואת רוצה לבצע הפסקת הריון, אנו ממליצים לך לפנות אלינו קודם כל ולהיעזר באחת מפעילות המחלקה שלנו. נשמח להעניק לך סיוע כלכלי ונפשי עד שתחזיקי את תינוקך האהוב בין זרועותייך המחבקות ותלחשי לו: "אני הצלתי את חייך, ילד יקר שלי".

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל:kalina@htv.co.il 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן