"אני כבר בת 39, מתי אספיק ללדת?". התורמת שזכתה בילדים – בדרך הכי מרגשת שיש

"עצתי לכן, נשים יקרות, היא לעזור לבנות האלה שידן אינה משגת לגידול הילדים, לתרום ולהירתם לעשייה של המחלקה המדהימה הזו בהידברות. זו זכות גדולה בפני עצמה" מאת - שירה דאבוש (כהן)

הודיה, כשמה כן היא. לא מפסיקה להודות על הניסים ועל המתנות – שלושה צוציקים מדהימים אם להיות מדויקים, שהקב"ה הרעיף עליה בזכות התרומה למחלקת אמ"א.

היא אמנם התחתנה לפני חמש שנים, אבל הדרך לא הייתה קלה. "ניסינו להביא ילדים בדרך טבעית, וזה פשוט לא הלך. עברנו טיפולי פוריות, וכלום לא קרה. הרגשנו כאילו רוצים מאיתנו משהו אחר", היא משחזרת. 

את הידברות היא מכירה כבר למעלה מ-15 שנה, וכשקיבלה את הטלפון ממחלקת אמ"א – היה ברור לה שזה סימן משמיים. "התקשרו אליי בתקופה כל כך טעונה וכל כך קשה. זה היה בדיוק אחרי שעברתי שני טיפולים שלא הצליחו והסתיימו בהפלות, והייתה לי עוגמת נפש גדולה מכל העניין הזה. רציתי מאוד לזכות ולהביא ילדים לעולם, ואותה אישה ממחלקת אמ"א ממש הייתה שליחה טובה בשבילי".

למה בעצם?

"כי היה לי ברור שאם אני רוצה לזכות בילדים משלי, גם אני צריכה לעזור לאמהות אחרות שיזכו לזה. לא רק שיביאו את הילדים האלה לעולם, אלא גם שיהיה להן את הכסף לגדל אותם בכבוד.

"כולנו חיים בעולם הזה ויודעים שמה לעשות, לגדל ילד זה עסק יקר. אז הלכתי על כל הקופה וביקשתי מהנציגה לתרום סכום חודשי שהוא כמניין ילדים בגימטריה – למשך שנתיים".

עד היום, כשהיא נזכרת בישועה שקיבלה חודשים ספורים לאחר מכן ("פחות משנה"), היא מחייכת חיוך גדול מפה לאוזן. "קצת אחרי התרומה טסתי לאומן, וכשהתפללתי על קבר הצדיק ביקשתי נורא תאומים. בכיתי לפני הקב"ה ואמרתי לו: 'אני כבר בת 39, מתי אספיק ללדת?'. חודשיים אחרי זה נכנסתי להריון עם שתי תאומות מדהימות", היא מספרת.

אבל זה עוד לא הכל.

"אחרי שנה וחצי חזרתי לאומן כדי לעשות מסיבת הודיה ולהגיד תודה לקב"ה, ועל הדרך התפללתי שוב – הפעם לבן זכר. זה היה בחנוכה, ועכשיו אני בדרך לאסוף אותו מהפעוטון. מהרגע שתרמתי ועד לרגע הזה ממש – אני מרגישה שהקב"ה זיכה אותי רק במתנות. אני לא אדם דתי, אבל אני מאמינה באמונה שלמה שבשמיים נוהגים איתך במידה כנגד מידה, ושהקב"ה רואה הכל ולא שוכח אף אחד.

"אני שילמתי 100 אלף שקל וכפרת עוונות גדולה כדי שיהיו לי ילדים, ולא יודעת איזו זכות עמדה לי בלידה האחרונה, שבה הייתי על סף מוות – אבל הקב"ה היה איתי ויצאתי מזה בנס. כך שעם כל הקושי שכרוך בזה, ילדים זו המתנה הכי טובה בעולם. הדבר הכי יפה, הכי טהור והכי נקי בעולם הזה. ועצתי לכן נשים יקרות היא לעזור לבנות שידן אינה משגת לגידול הילדים, לתרום ולהירתם לעשייה של המחלקה המדהימה הזו בהידברות. כי זו כבר זכות גדולה בפני עצמה".

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן