"אני עוד מקווה לזכות לילדים. בינתיים, הגעגוע לילד שפספסתי צורב"

"אין מספיק מילים לתאר את הכאב, הצער, החרטה, רגשות האשמה, והתחושות האיומות שאין דרך חזרה. אני כותב לכם את זה עם דמעות בעיניים: אל תעשו את זה"

"לפני שש שנים ביצעה בת זוגי הפלה", מספר בצמרמורת נועם, בן ה-30 מאור יהודה בפוסט מזעזע שהוא מפרסם. "מאז אין לי מנוחה. אני לא נרגע מהמחשבה על מה שעשיתי".

"בינתיים ההיריון התקדם, ומיטל כבר הייתה בשבוע ה-25 להיריון. זה כבר תינוק קטן. לא רק חי, אלא גם בועט. לא רציתי את זה, ולחצתי עליה שוב ושוב שתעשה הפלה.

"בסופו של דבר, מיטל השתכנעה. אבל דווקא אז, רגע אחרי שההפלה בוצעה, נחתה עלי ההבנה של מה שעשיתי. באותו רגע, החיים שלי השתנו. לנצח.

"סיוטים רודפים אחרי בימים ובלילות. כל לילה, כשאני נשכב לישון, אני חולם על הילד שלי, ומפנים יותר ויותר שעשיתי את הטעות של החיים שלי.

במכתבי זה אליכם, גברים ונשים כאחד, אני רוצה להגיד ולהתוודות בפה מלא: הפלה היא חטא. על חטא יש דבר אחד שאפשר לעשות: לכפר עליו. אין מספיק מילים לתאר את הכאב, הצער, החרטה, רגשות האשמה, והתחושות האיומות שאין דרך חזרה. אני כותב לכם את זה עם דמעות בעיניים: אל תעשו את זה. אל תכריחו או תשכנעו שום אישה בשום מצב לעשות הפלה".

* * *

אחרי הפלה, מתמלאים תחושות חרטה ואשמה כבדות. אחרי הפלה, באים כל הנזקים, מתגלות לפתע בעיות שלא הכרתם, אחרי הפלה, חווים דברים שלא מצליחים להבין את פשרם. יש לזה הסבר. ההפלה.

אחרי הפלה, חייבים לתקן. חייבים לעשות תשובה.

אז מה באמת אמורה לעשות אישה שביצעה הפלה, מה חייבים לעשות הבעל שהלחיץ, האמא שדחקה, הרופא שביצע והחברים שיעצו עצות רעות? איך עושים תשובה על עניין של הפלות? האם אפשר בכלל לעשות?

התשובה פשוטה מאד.

"תשובת המשקל", כך מורים לנו מורי התשובה. כלומר: להציל עוברים של נשים אחרות. במקום הנשמה ששלחתם מהעולם, תבוא נשמה יהודית אחרת שתאיר את העולם.

איך עושים את זה?

פשוט מאד. אנו במחלקת אמ"א מצילות חיים של ממש. מחלקה שלמה, שפועלת ללא הפסקה על מנת להציל חיים. אלפי חיים חדשים שהיו נתונים בסכנה הגיעו לעולם בכל זאת בזכות אמ"א.

זוהי תשובת המשקל. הפסקתם חיים, עכשיו תעניקו חיים. זה הזמן, וזו החובה שלכם.

לחצו כאן לתיקון הפלה.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן