בית המשפט מצדד בדרישת הפרקליטות לענישה בעניין קלינה שוורץ ממחלקת אמ"א

דיון נוסף נקבע להמשך. עו"ד יגאל דנינו המייצג את קלינה שוורץ יגיש בקשה לשינוי ההחלטה

"כמו שנאמר על רבי עקיבא: 'אשריך שנתפסת על דברי תורה' – 'אשריה שהיא נתפסה על הצלת חיים, כך נאמר על קלינה', מסכם סמנכ"ל הידברות, ניר גרמי, את המשמעות של דברי בית המשפט היום בעניינה של קלינה שוורץ, מנהלת מחלקת אמ"א, שסייעה עד כה בהצלת מעל 10,000 תינוקות מהפלה.

"מי שמכיר אותנו יודע שמה שעומד לנגדנו הוא תורתנו הקדושה ואין בלתה. לא שופט יעצור את זה, לא בית משפט, ולא שום גורם אחר. אנחנו נעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות, ואנחנו נשקיע בזכות הצופים שנותנים מממונם למען מפעל ההצלה הזה. למחלקת אמ"א יש 10,000 עדים. אנחנו נשאף תמיד להציל כל ילד בכל מקום ובכל זמן, ושום שיקול לא יעצור אותנו, כמובן, הכל על פי החוק.

עוד הוסיף גרמי בעניין הפרקליטות, המייצגת את מדינת ישראל, שלוקחת על עצמה תביעה מסוג כזה כי מדובר באכיפה בררנית.

"יש פה אג'נדה שמסתתרת מאחורי הסיפור הזה, והדבר המדהים ביותר שהקב"ה יכול היה לסדר לנו הוא הצפת השקר המתמשך של מכוני ההפלות הפרטיים שבעבור בצע כסף מעודדים הפלות בכל מחיר תוך שימוש בשקרים. אלו דברים שקראנו מתוך הפרוטוקולים. מכוני ההפלות הם פשוט בית מטבחיים של ילדי ישראל. אם פרעה היה עומד פה עכשיו, ונוכח באולם בית המשפט הוא היה מצטער על שלא חשב על פתרון סופי שכזה להשמדה המונית של תינוקות. אויבי ישראל לא יעזו לבצע אפילו שני אחוזים מכל מה שקורה במכוני ההפלות האלה, אבל הכל יוצא לאור, ב"ה", מסכם גרמי.

עורך הדין יגאל דנינו, המייצג את שוורץ, אמר היום: "אנחנו קיבלנו את הכרעת הדין, נלמד אותה, ונשקול האם לערער על ההרשעה של קלינה שוורץ. טוב עשה בית המשפט שקיבל את טענתנו לאכיפה בררנית של הפרקליטות, ואנו סבורים שמן הראוי היה לבטל את כתב האישום רק בשל סיבה זו, וגם בעניין זה אנו שוקלים האם להגיש ערעור".

עורך הדין יגאל דנינו

עורך הדין יגאל דנינו

שוורץ אמרה לאחר החלטת בית המשפט: "תודה לה' יתברך. דרכנו תמיד היא לשמור על חוקי התורה והמקום. בית המשפט גם הוא מודה על אכיפה בררנית מצד הפרקליטות, כל מאוויינו הם הצלת חיים ונפש. אלה חיינו ואורך ימינו, ונמשיך בסיוע בדרך ה' העולה. לא מהיום אנחנו מכירים את הצד התובע ודרכו ההפוכה מתורת ישראל ומכל ערכי המוסר הקיימים".

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן