החיבוק שהציל את חייהם של התאומים, עוד ברחם

מדהים: הסיכוי של התאומים לשרוד את ההריון היה קלוש, אבל הבדיקות הראו דבר מדהים ומרגש

היילי למפשייר (27), אישה צעירה מבריטניה, לא חשבה שהיא עומדת להפוך לסיפור מפתיע ומרגשת, כשגילתה שהיא בהריון. אך בשבוע ה-12 להריונה, היא גילתה שלא מדובר בהריון פשוט כלל וכלל: ברחמה, כך התברר, נמצאים תאומים זהים, והם חולקים שק הריון אחד.

מצב כזה של הריון הוא מסוכן תמיד, ובמקרה של היילי עוד יותר: הרופאים שבדקו אותה אמרו שתזוזה של התינוקות ברחם עלולה לגרום לחבל הטבור שלהם להיקרע, כך שהסיכוי היחיד שלהם לשרוד הוא… לא לזוז. סיכוי קלוש, כך נדמה, אך בסקירת המערכות גילתה היילי כי התאומים שלה מחוברים זה לזה בקשר אמיתי של תאומים: הם שהו ברחם כשהם מחובקים, ואוחזים זה בידיו של זה. לכל אורך ההריון, נשארו התינוקות באותה התנוחה, חבוקים זה בזרועותיו של זה, ולא זזו.

בשבוע 36 ילדה היילי את תאומיה הבריאים בניתוח קיסרי, ובמשקל תקין לחלוטין.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן