הפלה בכדורים? לא מה שחשבת

אמרו לך שהפלה בכדורים היא פשוטה, מהירה ויעילה? אז אמרו. נשים שחוו זאת על בשרן מעידות על סבל לא מועט וכאבים שנמשכים לעתים שבועות ארוכים

המליצו לך על הפלה בכדוריםהפלה תרופתית? אמרו לך שהיא אפשרית עד שבוע שביעי, ואת לחוצה לעשות זאת במהרה? עצרי לרגע, שכן זהו המקום להבין שהפלה כזו, למרות שנחשבת פשוטה ביחס להפלות מסוגים אחרים, אשר מצריכות פעולות כירורגיות, עלולה לגרום לסיבוכים שונים ולעתים היא גוררת תופעות לא נעימות הנמשכות לאורך זמן.

איך תרגישי אחרי הפלה? המומחים עונים. צפו

למעשה, תהליך ההפלה בכדורים מתבצע באופן הבא: האישה מגיעה לבית החולים ונוטלת בתחילה את כדור המיפיג'ן אשר גורם להפסקת ההיריון. יומיים לאחר מכן היא שבה אל בית החולים ונוטלת את הציטוטק, אשר גורם לפליטת תוכן ההיריון החוצה.

וכאן מגיעה ההסתייגות – חשוב מאוד לדעת, כי בדומה לכל טיפול רפואי, גם ביצוע ההפלה באמצעות כדורים אינו יעיל לגמרי, ולעתים נכשל, ואז יש צורך לעבור גרידה כדי להוציא את שאריות ההיריון החוצה. בנוסף, מדובר בתהליך ארוך וממושך, ונשים מעידות על כאבים משמעותיים מאוד שעוברים עליהןבעודן בבית החולים וגם לאחר מכן. חלק מהנשים סובלות במשך ימים ספורים ויש כאלו שהתהליך נמשך אצלן גם שבועות.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן