הריון לא רצוי כי סתם לא מתאים לך ילד עכשיו?

אופס...גילית שנקלטת. הריון לא רצוי. ממש לא מתאים לך ילד עכשיו בשל שיקולים כלכליים, שיקולים משפחתיים, כי בדיוק קודמת במקום העבודה או שאת רווקה בכלל ונכנסת להריון מסתם יחסים מזדמנים. הפתרון: הפלה. פשוט והגיוני, נכון? הנה האמת שחשוב לדעת

הריון לא רצוי כי סתם לא מתאים לך ילד עכשיו

אנחנו חיות בחברה מערבית, בעידן של ליברליזם ופתיחות, והפתרון ההגיוני והנכון ביותר עבור הריון לא רצוי הוא הפסקת הריון. בישראל מבוצעות מדי שנה מעל ל-50,000 הפלות ש-40% מתוכן מבוצעות בצורה חוקית דרך ועדה להפסקת הריון, והיתר מתבצעות באופן בלתי חוקי וללא פיקוח ועלולות לסכן את חייה של האישה. הנתונים הסטטיסטיים מלמדים שהסיבה המרכזית להפלה יזומה ולוויתור על התינוק החדש נובעת משיקולים כלכליים בתואנה שאין ביכולתה של האם לכלכלו בעתיד. אוקי, אז את במצב כלכלי בינוני עד ירוד, או שסתם לא מתאים לך ילד עכשיו, והפתרון לבעיה הוא לפנות לוועדה להפסקת הריון.

המחשה מרגשת: התפתחות העובר – שבוע אחר שבוע. צפו

הוועדה רפואית להפסקת הריון- מה באמת קורה שם?

המציאות בפועל מראה ש-98% מהבקשות להפסקת הריון זוכות לאישור הוועדות להפסקת הריון, מה שמעלה את התהייה בנוגע לכך שאולי שם, בוועדות הרפואיות, כן מעוניינים שתבצעי הפלה. מאוד מעוניינים. היי, עצרי רגע! אל תמהרי! רוצה לדעת איזה סוד קטן שיסתירו ממך שם בתעשיית ההפלות?

 

עובר מרגיש כאב. נקודה.

לפני שאת ממהרת לאחת מאותן הוועדות הרפואיות במטרה להיפטר מאותו הריון לא רצוי כי לא מתאים לך להיות אמא בשלב הזה של חייך, בואי והקשיבי לעובדה קטנה וחסרת ערך: מחקרים שנערכו בשנים האחרונות בארה"ב הוכיחו שעוברים מגיבים לכאב בדיוק באותה הדרך שאת ואני מגיבות. במילים אחרות- עובר מרגיש כאב. אבל להבדיל מאיתנו, בשום שיטה משיטות ההמתה הוא איננו זוכה לקבל שום משכך כאבים או טשטוש.

 

האמת שמסתתרת מאחורי התעשייה להשמדת התינוקות

בחירת השיטה להפסקת הריון לא רצוי תלויה בגיל ההיריון. נהוג כיום לבצע הפלה בכדורים בשליש הראשון להריון כתחליף לביצוע גרידה. שיטה זו מיושמת עד השבוע ה-7 להריון ועלולה להסתיים בחלק מהמקרים בכאבי תופת המלווים בדימומים עזים. בין השבוע ה-8 ועד לשבוע ה-12 ניתן "לסיים את ההיריון" באמצעות גרידת שאיבה. מדובר באחת מהשיטות המקובלות ביותר כיום בישראל שכוללת החדרת חומר סופח נוזלים ומתרחב אל תוך צוואר הרחם במטרה להרחיבו באופן הדרגתי.

בשלב הבא מוחדרת אל חלל הרחם צינורית המחוברת אל משאבה, במטרה לשאוב בעזרתה את השילייה והעובר, ובכך לרוקן את חלל הרחם מתוכנו. היות והעובר גדול מכדי להישאב בשלמותו דרך צינורית השאיבה, הוא נשאב בחלקים, פיסה אחר פיסה. לקראת תום התהליך מסתייע הרופא במלקחיים על מנת למעוך את גולגולתו של העובר כדי לאפשר את שאיבתה דרך הצינורית.

 

כאילו לקוח מסרט אימה..

לאמיצים בלבד, צפו!

השיטות להפסקת הריון לא רצוי בשליש השני להריון מזוויעות ומצמררות אף יותר ועשויות לכלול הזרקת תמיסה מרוכזת של מי מלח שגורמת לעובר למוות מיוסר ואטי במיוחד כתוצאה מהרעלה, כוויות כימיות ושטף דם במוח. תוך 48 שעות משלב הזרקת תמיסת מי מלח מוצאת גופתו של התינוק באמצעות לידה מוקדמת כשעורו שרוף כליל. אז כעת, כשאת יודעת את האמת שמסתתרת מאחורי אותה תעשיית ההפלות מבחינה מעשית, האם את עדיין מהרהרת על הפתרון של "זבנג וגמרנו" כי סתם לא מתאים לך ילד עכשיו?

הרב זמיר כהן – כל מה שרציתם לשאול על הריון והפלות. צפו

מתלבטים? רוצים להתייעץ? מחלקת אמ"א תשמח לשמוע מכם. בשמחות תמיד.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן