התינוק שנולד פעמיים: "יוסף הוא ההוכחה שיש אלוקים"

אימהות רבות מגיעות למחלקת אמ"א כשהן מיואשות, כשהמצב הכלכלי או הנפשי סוגר עליהן והן כבר חושבות לוותר. המקרה הזה שהגיע אלינו הוא מקרה שונה.

נשמה חדשה, ושמחה שהכל קורה כמתוכנן. במהלך הבדיקות השגרתיות, הרופא הבחין בממצא חשוד ועדכן אותה שיש בעיה עם העובר.  שיראל חשבה שהכל יהיה בסדר, שזו רק בעיה קטנה שתסתדר. אבל אז הרופא קרא לה ולבעלה והודיעו להם את הבשורה המרה: " יש לתינוק מום בלב, ואני ממליץ לכם להפיל אותו בהקדם." אלו היו מילותיו הקשות של הרופא.

המשפחה הייתה בהלם. הם כל כך לא רצו לוותר על התינוק שלהם ולהפסיק את פעימות ליבו הקטן. רק המחשבה לגדוע לו את החיים ברגע, צימררה אותם. תחושות של כעס ובלבלול ליוו אותם במשך כמה ימים. הרופא אמר שאין סיכוי לילד הזה, ולא נתן להם תקווה. שיראל החליטה שהיא לא מוותרת על העובר שבבטנה. היא תנסה למצוא כל פתרון אפשרי, כדי לתת לתינוק שלה חיים.

שיראל יצרה קשר עם מחלקת אמ"א של ארגון הידברות, שמתמחה בטיפול בנשים בהיריון ומיד היא הופנתה לרופא ממוחה, שנתן חוות דעת שניה, אופטימית יותר, שנתנה סיכוי לעובר. סיכוי לחיים.

לאחר בדיקות נוספות והתייעצויות עם המומחים הטובים ביותר לבעיה הלבבית של התינוק, שיראל החליטה לשמור את התינוק שלה, ולמרות הכל, לנסות לתת לו חיים. העובר קיבל את החום והאהבה של אמא שלא מוותרת, שנלחמת על פעימות הלב הקטנות שלו, וקיבל את החיים שלו שוב.

בסיומו של היריון מורכב, אך מלא תקווה ואמונה, נולד לשיראל ולבעלה תינוק מתוק. ובחגיגה גדולה של הברית נתנו לו את השם יוסף. בשבילם, התינוק שנולד פעמיים.

אם את בהריון ואת רוצה לבצע הפסקת הריון, אנו ממליצים לך לפנות אלינו קודם כל ולהיעזר באחת מפעילות המחלקה שלנו. נשמח להעניק לך סיוע כלכלי ונפשי עד שתחזיקי את תינוקך האהוב בין זרועותייך המחבקות ותלחשי לו: "אני הצלתי את חייך, ילד יקר שלי".

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל:kalina@htv.co.il 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן