כמה מאכלים שיעזרו לך לבחילות בוקר..

אישה שילדה את בתה בגיל 66, נזכרת בגבורה ביום שבו כולם ניסו לשכנע אותה להפיל - אך היא סירבה בתוקף. "הרגשתי שאני צעירה ומסוגלת לעשות את זה" מאת - שירה דאבוש (כהן)

האתר הניו-יורקי Parents, פרסם כמה עצות מגוונות לכל בחילות הבוקר למיניהן, התרופות אמנם אינן מונעות את הבחילות, אבל הן בהחלט מקלות עלינו. שווה קריאה!


אוכל כתרופה לבחילות בוקר

הורמוני הריון עשויים להשפיע על מערכת העיכול שלך, אבל את יכול להקל על התסמינים על ידי אכילת ארוחות קטנות ותכופות:

ג'ינג'ר

שורש ארומטי זה, הוא מאוד פופולרי ברפואה הסינית, ונודע זה מכבר בזכות תכונת 'הרגעת הבטן' שלו. את יכולה לשתות ג'ינג'ר בחליטת תה או אפילו בתוך סודה.. וגם, להרשות לעצמך סוכריית ג'ינג'ר טעימה! מומלץ להיוועץ ברופא שלך קודם לכן, כי ג'ינג'ר, לא מומלץ לכל אחת בהריון.

חמוצים

אם הבטן כבר מרגישה חמוצה, האם כדאי לצרוך משהו חמוץ אחר? כן, אומרת מישל האקאקה (Medicinæ Doctor) רופאת נשים בבוורלי הילס, אחת ממחברות הספר Expecting 411 . "נסי לצרוך ממתק חמוץ, ללגום מי לימון, או אפילו סתם לרחרח משהו חמוץ".

מנטה

אכילה או לעיסה של פריטים עם הטעם הטרי הזה יכולה לעזור לך להרגיש רגועה יותר ופחות בחילה. הם עשויים גם להסוות ריחות מזון לא נעימים המעוררים כאבי בטן.

מלוחים

קרקרים תפלים יכולים לעזור לך להרגיע את הקיבה. על פי מרפאת קליבלנד, המלחים סופגים את החומצה שגורמת לבטן שלך להרגיש בחילה. המלח שהם מכילים מחליף גם אלקטרוליטים שאבדו. הקפידי לצחצח שיניים היטב, מכיוון שהפחמימות במלוחים ובקרקרים אחרים עלולים להגביר את העששת.


שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן