כמה עולה לעשות הפלה? כל התשובות

נשים שמבקשות לעבור הפלה, מגלות שעליהן לשלם לא מעט כסף. אז כמה תשלמו בכל שלב, והאם יש אפשרות לחסוך?

הפסקת הריון היא פעולה שעולה במדינת ישראל לא מעט כסף. עד היכן מגיעים המחירים, וכמה עולה לעשות הפלה?

המחשה מרגשת: התפתחות העובר – שבוע אחר שבוע. צפו

כפי שניתן לראות, מחירי ההפלה נעים על פני טווח רחב. ראשית, יש את העלות של הפנייה לוועדה להפסקת הריון שמגיעה לכ-300 שקלים. לאחר שמקבלים את אישור הוועדה, אם פונים לעבור הפלה תרופתית, בבתי חולים ממשלתיים יש לשלם על כך כ-1400 שקלים. בבתי החולים הפרטיים, לעומת זאת, יכול המחיר להיות יותר מפי שניים, ולהגיע לכ-3000 שקלים.

לעומת ההפלה התרופתית, אישה המבקשת לעבור תהליך גרידה, תידרש לשלם מחיר יקר יותר, זאת מאחר שמדובר בפעולה כירורגית המצריכה גם אשפוז. גרידה מבוצעת בבית חולים ממשלתי בתמורה לכ-2500 שקלים, ובבית חולים פרטי ביותר מ-4000 שקלים.

מעבר לנושא הכספי, זה המקום לציין שכאשר מבצעים את פעולת ההפלה, יש להבין שמדובר בפעולה שאין ממנה דרך חזרה. במהלך פעולה זו גורמים להפסקת החיים של העובר שזה עתה החל להתפתח, והאישה אף עלולה להיפגע מכך גופנית, מהשעלול להשפיע גם על הפוריות העתידית שלה ועל מצבה בהריונות הבאים.

הרב זמיר כהן – כל מה שרציתם לשאול על הריון והפלות. צפו

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן