אריפה סולטנה (20) מבנגלדש הגיע בסוף פברואר 2019 לבית היולדות, וחזרה לאחר מכן לביתה עם בעלה, והתינוק החדש.

פחות מחודש אחר-כך, ב-21 למרץ, פונתה אריפה לבית-החולים עקב כאב בטן חריג, ובבית החולים בדקו ומצאו שהיא.. בלידה! ולא סתם לידה.. לידת תאומים!

לסולטנה, מסתבר, יש רחם כפול. באחד, היא נשאה את בנה הראשון, ובשני, תינוק שני ותינוקת, כל אחד עם שק מי השפיר שלו.

בעוברים נקבות קטנים, מערכת הרבייה מתחילה כשני צינורות דקים הנקראים צינורות מולריים, שחלקם העליון בסופו של דבר הופכים לחצוצרות. עם הזמן, החלק התחתון של כל צינור מתרחב, וברגע שהם מתנפחים ונפגשים באמצע, החלקים הנפוחים של הצינורות מתמזגים והופכים לחלק מכלי הרבייה, צוואר הרחם והרחם, ומשאירים את החצוצרות הצרות עדיין תלויות מכל צד. אצל רוב הנשים, היתוך זה מתרחש ללא תקלות. אבל באיזשהו מקום בין 0.5 ל-4 אחוזים מהאוכלוסייה, דפנות הצינורות המולריים לעולם לא באמת נמסות לתוך הרקמה שמסביב. והיתוך כושל או לא שלם, גורם לאחת מכמה חריגות שונות, וביניהן, שני רחמים.

צפו-

South China Morning Post

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן