מדהים: התינוקת שידה עוברת דרך חור טבעת נישואין

לפעמים, חלומות מתגשמים: מולי הקטנה, שבמשך ימים ארוכים נאבקה על חייה - קוראת כעת תיגר על תחזיות הרופאים שייעדו לה חוסר סיכוי משווע. שירה דאבוש כהן

כשסטפני וג'יימס קיבלו אל זרועותיהם את הפעוטה המתוקה שזה עתה נולדה, לא האמינו עד כמה שהיא קטנה. עוד במהלך הריונה אובחנה סטפני כסובלת מהפרעות בשליה, וכשמולי נולדה – 13 שבועות לפני זמנה – נאלצה לבלות בבית החולים במשך 17 שבועות.

מולי הקטנה, שבמשך ימים ארוכים נאבקה על חייה – קוראת כעת תיגר על תחזיות הרופאים, שייעדו לה חוסר סיכוי משווע. לדברי סטפני, כבר במהלך ההריון הכינו אותה הרופאים לכך שהילדה תיוולד נכה, ולא נתנו לה תקווה רבה להיאחז בה. אז נכון שמולי הקטנה נולדה בגודל נדיר (עד כדי כך נדיר, שהיא מסוגלת ל'החליק' את כף ידה אל תוך טבעת נישואין), ונכון שרק כעת היא מסוגלת להשתחרר מבית החולים, לביתה.

אבל זה עדיין לא אומר שהיא אינה יצור חי, פועם וזכאי להכרה ולקיום. "אני לא מאמין שסוף סוף הגיע הרגע שלנו לקחת את מולי הביתה", אמר האב המאושר. "אחרי שבועות של ציפייה דרוכה, כשהורים אחרים כבר מזמן השתחררו לביתם עם הילדים שלהם – אני שמח שסוף סוף גם אנחנו זוכים לזה".

מחלקת אמ"א למניעת הפלות של הידברות הצילה תינוקות יהודים רבים מאובדן, ומסייעת לנשים בהריון להתגבר על קשיים ולהציל את חיי ילדיהן. רצוי להירתם ולתרום למשימתם היקרה. לפרטים ולסיוע: 073-2221333

מחלקת אמ"א באתר הידברות – סיוע לנשים בהריון, לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן