מסתבר שטכנאית האולטרה סאונד הצילה את חיי התינוק גם בהמשך

דנה רוצה לשתף את כולנו ... שנלמד מניסיונם של אחרים לטובה

"בשבוע 5 הלכתי לבדיקת אולטרה סאונד, לאכזבתי על גבי המסך לא נראה כלום, אפילו לא שק, אבל כן היה ממצא מחשיד אחר, הרופאים מעט נבהלו והיה עלי לעבור שלוש בדיקות אולטרה סאונד נוספות בזו אחר זו. למרות הבדיקות, עדיין לא היה ברור במה מדובר והעניקו לי הפניה לבית חולים, היה חשד לציסטה או בעיה אחרת, אבל היריון, מה שבאמת רציתי, זה כבר הבנתי מן הרופאים שכנראה אין".

זה היה אמור להיות ערב שמח במיוחד, מסיבת הפורים תוכננה במקום עבודתה של דנה, אבל במקום לשמוח במסיבה כפי שתכננה, דנה הגיעה בוכייה, עצבות וחשש ליוו אותה לצערה. "אף אחת מחברותיי לעבודה לא הבינה מה קרה לי, הן הקיפו אותי שולפות ממחטות ומחבקות, אף אחת לא רקדה, כולן היו סביבי. כך נראתה המסיבה אבל למרות דאגתן לא רציתי לשתף אותן".

לאחר המסיבה נסעה דנה לבית החולים לבדה, מבלי שיהיה אף אחד שיעודד ויתמוך בה ולמה? כי "בעלי היה צריך להישאר עם הילדים, את אמי לא רציתי להדאיג ואת אחיותיי וחברותי גם העדפתי לא לשתף.

בבית החולים החליטו לאשפז אותי בלילה ובבוקר נבדקתי והרופא מתחיל, אז ככה – 'יש עובר ויש דופק' הודיע לי הרופא ואני כבר מיהרתי לשמוח, הכל בסדר? כל הדאגות היו לשווא? אך לאחר מכן הוסיף הרופא 'לא, משהו כאן בטוח לא בסדר, כרגע את משוחררת, יעקבו אחרייך בקופת חולים, אבל את עוד תחזרי אלינו' וזה לא היה נשמע כמו איחול שאחזור אליהם למחלקת יולדות". דנה כבר התכוננה נפשית לכל האפשרויות הפחות נעימות.  

"המשכתי את המעקב בקופת חולים, לא יודעת למה לצפות, אם בכלל. אבל בשבוע 9 טכנאית האולטרסאונד אמרה לי בפנים מחויכות, 'הכל בסדר, לא תשעים ותשע אחוז, אלא מאה אחוז. 'פשוט הייתה טעות בחישוב גיל ההיריון', "היא ניגשה למחשב והורידה שבועיים".  

מסתבר שטכנאית האולטרה סאונד הצילה את חיי התינוק גם בהמשך.  

"התינוק שלי נולד פג. אם היו מחשבים את גיל ההריון המקורי, הוא לא היה יכול לקבל חיסון שניתן לפגים ומציל אותם ממחלת חורף קשה. החיסון עולה הון תועפות. משרד הבריאות נותן רק למי שעומד בקריטריונים. פער השבועיים האלו, יכול היה להיות מסוכן מאוד עבור התינוק שלי".

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקת הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן