מרגש: בת נולדה לרבנית לאחר 22 שנה

לאחר למעלה מעשרים שנות נישואים, בהיותה בת חמישים, ילדה הרבנית ג'נט בן זקרי בת ראשונה למזל טוב נעמה גרין

לאחר למעלה מעשרים שנה, בהן הרבנית ז'נט בן זיקרי לא זכתה לפרי בטן, בסוף השבוע האחרון היא ילדה בת ראשונה, כשהיא בת 50.

בהודעה שהופצה בעיר נכתב: "היסטוריה בעיר ביתר: בשבח והודיה לה'! לאחר כשלושים שנה זה הגיע, והרבנית בן זקרי ילדה בת לשמחת כל המקורבים, בשעה טובה ומוצלחת, לאחר אין ספור תפילות, ללא ייאוש הגיעה הישועה, והזוג שנתן את חייו לחינוך טהור, יזכה לגדל ולחנך את בתם שלהם".

הרבנית בן זקרי מכהנת כסגנית בבית ספר בית יעקב "עטרת שיח", המנוהל על ידי פסיה לודמיר, בגבעה A בשכונת 'הדקל' בעיר ביתר.

תלמידותיה מספרות כי מדובר באישה מיוחדת ויוצאת דופן ביכולת הנתינה שלה. "לפני כמה שנים, אשתו של אחיה נהרגה בתאונת דרכים, והשאירה אחריה מספר ילדים. הרבנית בן זיקרי לקחה את כל המשפחה תחת חסותה, וטיפלה בהם במסירות גדולה", סיפרה אחת המכרות.

אחת המורות, העובדות בבית הספר "עטרת שיח", מספרת: "עשרות שנים היא חיכתה לפרי בטן, לא שמענו ממנה אף פעם מילה של קיטרוג כנגד הדבר הזה, תמיד היא אמרה: 'ברוך ה", והייתה מברכת על הרעה בדיוק כמו על הטובה".

"כוח האמונה החזיק אותה תמיד", מספרת מכרה נוספת. "היא תמיד האמינה שעוד תהיה אמא, וגם אם ה' לא ייתן לה ילדים – היא יודעת שזהו רצונו. ב"ה שמענו על כך היום, ועלינו להודות לאלוקים שזכינו לשמוח בשמחת חברתנו היקרה".

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן