נס רפואי: התינוקת שנולדה עם חור בבטנה – שרדה

"הרופאים היו בטוחים שהיא לא תשרוד, והציעו לי לבצע הפלה", משחזרת זואי, ולבסוף מודה: "היום כשהכל כבר מאחורינו, אני שמחה שלא ויתרתי עליה. היא האושר הכי גדול בחיי, ואני לא מבינה איך התלבטתי על כך מלכתחילה". מאת - שירה דאבוש (כהן)

עוד במהלך הריונה גילתה זואי בת ה-22 מגלזגו שבסקוטלנד, כי העובר אותו היא נושאת ברחמה – סובל מתופעה בשם gastroschisis, או אם תרצו, חור בדופן הבטן. "הרופאים היו בטוחים שהיא לא תשרוד, והציעו לי לבצע הפלה", משחזרת זואי את הסבל שהיה מנת חלקה, כשהתלבטה בסוגיה המורכבת. "מצד אחד ידעתי שאין סיכוי שאני מבצעת הפלה. מצד שני, לא רציתי להביא לעולם ילד שיסבול".

את השבוע הראשון בחייה נאלצה התינוקת הקטנה לעבור בבית החולים כשהיא עטופה בקפידה בניילון נצמד מיוחד, שנועד להדק את מעיה לגופה. לאחר מכן, במשך שעות ארוכות, עברה  בשלום את הניתוח המסובך שממנו, כך האמינו הרופאים, לא תצליח לצאת בחיים. "היום כשהכל כבר מאחורינו, אני שמחה שלא ויתרתי עליה. היא האושר הכי גדול בחיי, ואני לא מבינה איך התלבטתי על כך מלכתחילה", היא אומרת.

לראיון המלא לחצו כאן.

מחלקת אמ"א למניעת הפלות של הידברות הצילה תינוקות יהודים רבים מאובדן, ומסייעת לנשים בהריון להתגבר על קשיים ולהציל את חיי ילדיהן. רצוי להירתם ולתרום למשימתם היקרה. לפרטים ולסיוע: 073-2221333

מחלקת אמ"א באתר הידברות – סיוע לנשים בהריון, לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן