"עוד לא נולדתי, למה הם רוצים להרוג אותי?": המונולוג שיהפוך לכם את הבטן. צפו

אמא, את שומעת אותי? אמא זה אני, הבן שלך. אני פה. בתוך הבטן שלך. אמא אל תוותרי עליי. אמא לא שומעת אותי

נעים להכיר, אני בוטן ואני בן עשרה שבועות, לא שאלו אותי אם אני רוצה להיות פה, בתוך הבטן הזו, אבל נעים לי וחם לי פה. אני שומע ומרגיש, בעיקר מרגיש לא רצוי. אני שומע קולות של אישה, היא כנראה אמא שלי. אני שומע אותה בוכה, היא צריכה עזרה, אבל אני לא יכול לעזור לה, רק להקשיב. אמא עצובה. משהו מציק לה בבטן, כנראה שזה אני.  

אמא מדברת עם מישהו, הוא מציע לה להפסיק את ההיריון, הם מדברים עליי, אני לא רצוי פה. "במצבך הכלכלי את לא יכולה לשמור אותו". זה מה שאני מצליח לשמוע. אף אחד לא נותן לי סיכוי, אף אחד לא נותן לי תקווה לחיים, אבל אני לא מבין, למה הם לא רוצים אותי? הם לא מכירים אותי, איך אפשר לסיים את החיים שלי עוד לפני שהם התחילו? אני מבטיח להיות ילד טוב אמא. בבקשה. את שומעת אותי? אגדל ואעזור לך בכל מה שתצטרכי. אני מקווה שאמא תהיה חזקה בשבילי, שתצליח להתגבר ולחשוב עליי ולא לתת להם להרוג אותי. אני רוצה לחיות.

חודש חלף. אני עדיין כאן. בבטן שעוטפת אותי בחום. הצלחתי להחזיק מעמד עוד קצת. אמא מתגברת. היא כבר לא בוכה הרבה, אבל עדיין כולם ממשיכים לדבר על הסוף שלי. הם רוצים לקחת לי את החיים עוד לפני שהם התחילו.

תורמים עכשיו להמשך פעילות הצלת החיים של מחלקת אמ"א של הידברות וזוכים להציל את התינוקות הבאים שזקוקים לעזרתכם, לחצו כאן.

"איך תצליחי לגדל אותו לבד? מי ילווה אותך?"

אמא, את שומעת אותי? אמא זה אני, הבן שלך. אני פה. בתוך הבטן שלך. אמא אל תוותרי עליי. אמא לא שומעת אותי.

בלילה אמא הדליקה נרות בכל הבית. שמעתי אותה מספרת לשכנה שניתקו לנו את החשמל בבית. ועכשיו אמא לבד בחושך. אני רוצה לומר לה שהיא לא לבד ואני אהיה האור שלה, אבל היא לא שומעת אותי. היא מתחילה להתייאש ולוותר עליי. אני יודע שלאמא יש כחות אדירים. היא יכולה להתגבר, הא רק צריכה עזרה והחיים שלי ימשיכו. אבל מי יעזור לה? מי ייתן לה את החיבוק שהיא צריכה? אני לא יכול לחבק אותה. אני פה בתוך הבטן.

הרופא מגיע עם כלי ארוך, חד ומפחיד. הוא הולך להרוג אותי. מי יעזור לאמא להציל אותי, לשמור עליי?

הטלפון של אמא מצלצל.

מדברים ממחלקת אמ"א. אני שומע את החיוך והאהבה של קלינה דרך הטלפון, אני שומע את התקווה. קלינה אומרת שהם ידאגו לכל מה שצריך, הם יהיו עם אמא ויתנו לה את הכח לשמור עליי. אמא בוכה. אבל לא כמו פעם. זה בכי שונה. דמעות של שמחה.

אמא קמה מהמיטה. סוף סוף היא יצאה מהחדר הקר שהיינו בו. היא הולכת לפגישה עם קלינה. כאן מדברים עליי רק דברים טובים, דואגים לאמא ולי, אני הולך לנצח, יש לי חיים.

לפני שבוע חגגו לי יום הולדת 3. כל המשפחה באה לחגוג לי חלאקה. אבא ואמא היו מאושרים ויש לי כאן עוד אמא, קלינה שמחבקת אותי ואני כל כך מודה לה שהיא הייתה שם בשבילי, עוד לפני שנולדתי.

מחלקת אמ"א דואגת לנשים שנמצאות באותו מצב כמו של אמא שלי. נשים הפונות למחלקה מקבלות יחס אישי ומחבק, סיוע כלכלי, ליווי משפחתי וזוגי. והרעיון שעומד מאחורי המחלקה הוא, שאין סיבה לוותר על התינוק בגלל הבעיות – פשוט עדיף להיפטר מהבעיות. מחלקת אמ"א מצילה מידי שנה כ- 6,000 תינוקות ואני ביניהם.

אם את בהריון ואת רוצה לבצע הפסקת הריון, אנו ממליצים לך לפנות אלינו קודם כל ולהיעזר באחת מפעילות המחלקה שלנו. נשמח להעניק לך סיוע כלכלי ונפשי עד שתחזיקי את תינוקך האהוב בין זרועותייך המחבקות ותלחשי לו: "אני הצלתי את חייך, ילד יקר שלי".

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל:kalina@htv.co.il 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן