שישה בכרס אחת או שמונה?

שיש תינוק בבית הלילות לבנים, ומה עושים כשיש שמונה תינוקות? נטלי (נדיה) סולימן תספר לכם.

נטלי (נדיה) דניס סולימן, הידועה במדיה בתואר אוקטו-מאמ – OCTOMOM, שפירושו אם לשמונה.. זכתה לכינוי זה בעקבות לידת שמונה תינוקות בלידה אחת! אך אלו לא ילדיה הראשונים, הם מצטרפים לששת אחיהם שנותרו בבית. כיום, נטלי חובקת משפחה בת 14 נפשות!

נטלי הרתה את השישייה והשמינייה על ידי הפרייה חוץ גופית, ב-2001 ילדה את בנה הראשון, ב- 2002 בתה הראשונה, וכך הריון אחר הריון עד לשישייה. וב-2009 החליטה להרות את כל ששת העוברים שנותרו יחד, מה שהוביל ללידת שמינייה.

בראיון אישי, שיתפה סולימן את חווית האימהות שלה. היא אמרה, ׳אני לא ישנה הרבה, אבל אני רגילה לזה. ברגע שאחד הילדים מתעורר, כולם מתעוררים. יש לילות שאני לא ישנה בכלל או ישנה חצי שעה או שעה. בלילה טוב, אני עשויה לישון שעתיים מלאות. התקופה הכי ארוכה בה לא ישנתי זה 3 ימים. זה קשה, אבל אני ממשיכה לנוע קדימה עם החיים שלי ומנסה להיות האימא הכי טובה שאני יכולה״.

השנה- ב-26 לינואר, הם חגגו את גיל 14, ככה זה נראה

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן