בחודש החמישי להריון האיצו בי מומחי בית החולים לבצע הפסקת הריון מיידית

בחודש החמישי להריונה של מיכל, הרופאים המליצו לה לגשת מיידית להפסקת הריון, בגלל דימום שנצפה במוחו של העובר. על אף המלצות הרופאים מיכל ובעלה החליטו להמשיך את ההריון ולפני כחודשיים הם זכו להכניס את בנם בבריתו של אברהם אבינו. מאת - אדל דיין

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

רוצה לדבר איתנו?

אולי תאהבי גם את זה

"המשכתי בהיריון למרות שהודיעו לי: ’העובר ימות כשיצא לאוויר העולם’"

לפני מספר חודשים קיבלו יעל ובעלה את הבשורה הקשה: אצל התינוק שעתיד להיוולד להם זוהה מום לבבי חמור ביותר, ואין סיכוי שהוא ישרוד מחוץ לרחם. בשיחה מצמררת משחזרת יעל את הרגעים מאז האבחון, דרך ההחלטה להשאיר את התינוק, ועד ללידה.
מאת – מיכל אריאלי

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה