ההריון הציל אותה מהתאונה

ביילי רוג'רס סיכנה את חייה כדי להציל את שני ילדיה, ואת הילד השלישי שבדרך. באורח פלא, גם האומץ שלה וגם ההריון שלה, הצילו בסופו של דבר את כל ארבעת החיים.

ביילי רוג'רס, תושבת אינדיאנה, הייתה בשבוע 34 להריונה, עם שני ילדים קטנים בבית. אבל כשהאסון התרחש, היא חששה שאולי איבדה את ילדה הטרום-נולד. "בכנות, לא ממש יודעת איך זה קרה, מה קרה. בדיוק ראיתי מכונית מגיעה לעבר הילדים שלי, ודחפתי אותם מהדרך, ונלקחתי מתחת למכונית". 

כשהיא נתקעה מתחת למכונית לאחר שדחפה את ילדיה למקום מבטחים, רוג'רס נפצעה קשה – אבל היא שוב חשבה על בריאות העובר שלה. היא אמרה לכל הנמצאים בזירה שהיא די בטוחה שהתינוק שלה מת, אבל היא רוצה לעשות כל שביכולתה כדי לנסות להציל אותו. אחר כמה דקות, היא כבר הייתה בדרך לבית חולים סמוך, לניתוח קיסרי חירום.

"עצם הירך שלי נקרעה לגמרי לשניים", אומרת רוג'רס . "הייתה לי פריקת ירך, והאגן, טבעת האגן ומפרק הירך שלי, הכל היה מרוסק לגמרי". 

בעזרתם של הרופאים, גם רוג'רס וגם התינוק שלה חיים, בריאים ומתאוששים.

הנקודה המדהימה שבכל הסיפור הזה -לדברי הרופאים שלה- הוא שרוג'רס לא הייתה שורדת אם היא לא הייתה בהריון. הסיבה לכך היא: שבמהלך ההריון, העצמות של האם נעשות עמידות וחזקות הרבה יותר, וכתוצאה מכך, הפציעות שלה היו פחות חמורות. 

ד"ר ג'סיקה רייצ'ל סטאר, אנדוקרינולוגית המתמחה בבריאות העצם ומחלות עצם מטבוליות, מסבירה את הדברים: "הסיפור הבסיסי הוא: שהריון הוא מצב טוב לעצמות. כשאת בהריון יש לך רמות גבוהות מאוד של אסטרוגן, ואסטרוגן טוב מאוד לבניית עצמות".

בשל עובדה זו, רוג'רס מכנה את ביתה ריילי "מיי נס בייבי" – תינוקת הנס שלי, ואומרת "היא שמרה אותי בחיים, ואני שמרתי אותה בחיים, אז היא תינוקת הנס שלי".

הלקח שרוג'רס חולקת עם העולם, הוא לקח חשוב, שכן רבים יכולים לחיות בפחד כיצד יעברו מצבים קשים. זה כולל כל אחד מאיתנו, ואכן, גם נשים ומשפחות בהריונות לא מתוכננים. כשהעתיד נראה לא בטוח, כולנו יכולים לפחד – אבל כולנו יכולים גם להצליח.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן