"העובר שלך יסבול מגמדות, תחשבי על הפסקת הריון" – למרות שהיא בשבוע 30!

דבר לא הכין את אורית כשהרופאים הסבירו לה כי היא עתידה ללדת תינוק שיסבול מגמדות. למרות השכנועים הרבים להפיל את העובר, אורית הייתה נחושה בדעתה להמשיך וילדה תינוק מתוק, נמוך קומה. כיום, 8 חודשים אחרי, היא משתפת בשמחה: "הילד שלי הוא הכי מושלם בעולם", ומסכמת "זהו תפקיד חיי"

בדיקת האולטרסאונד מתמשכת מעבר למצופה.. אורית הראל (בשבוע ה-30 להריונה) מרגישה שמשהו לא תקין בבדיקה הזו, היא פונה לטכנאית ושואלת אותה: "הכל בסדר?", והיא עונה לה: "עוד מעט נדבר..", משפט מלחיץ מאוד, לאורית הדמעות כבר עלו בעיניים למרות שעוד לא ידעה מה היא הולכת לשמוע..

ואז הגיע המשפט הבא – "את צעירה בת 24, יהיו לך עוד ילדים, תחשבי על הפסקת הריון", ואני אומרת לה: "אני בשבוע 30! מבחינתי זה להרוג ילד ואז ללדת אותו".

צפו בכתבה המלאה מערוץ היוטיוב 'כאן'-

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן