וידוי: לצערי, עשיתי הפלה יזומה

לפני כמה שנים עשיתי הפלה יזומה כשהייתי בת 16. סיפור כאוב ומרגש

אני כותבת לכן על… לפני כמה שנים עשיתי הפלה יזומה כשהייתי בת 16.

כשהגעתי לגיל 20 רציתי להביא ילד לעולם אך לא הצליח! אז הלכתי לרופאים מומחים ואמרו לי שיש שחלות פולציסטיות וחצוצרות סתומות.

שלחו אותי לצילום אין ואז הרפואה קבעה שאינני יכולה להביא ילדים לעולם. אני לא האמנתי והמשכתי לנסות בגיל 24 אני מגלה שאני בהריון ולא מצליחה להאמין מרוב אושר.

ההריון היה תקין וכך עברו 24 שבועות ובוםם יש צירים רצה למיון המוניטור לא נראה ציר אחד קטן ואני מהכאבים כבר מטפסת על הקירות. קוראת לאחות, והיא אומרת לי שיש מקרים יותר דחופים, תמתיני! זה מה שעשיתי עד שהגיעה הרופא ושמעתי רק צעקות היא בלידה תעלו אותה דחוףףףף לחדר לידה ואז יוצא המלאך הקטן הילד שכל כך רציתי.

ולקחו אותו להחייאה אבל זה לא היה להרבה זמן זה היה רק ל-12 שעות והוא נפטר. מאז עברתי 6 הפלות בשבוע 8 ומעלה מתוכם תאומים שאחד היה ברחם והשני מחוץ. 4 שנים ולא מצליחה להביא ילד לעולם.

לא הרמתי ידיים המשכתי לנסות ולבדוק מה הבעייה. ולבסוף גילו שיש לי קרישיות יתר אני חייבת כל הריון קלקסן אספרין ופרוגסטרון.

היום יש לי שתי נסיכות שרה בת שנתיים ואדל בת שנה ואני בחודש שביעי. בנות יקרות אל תתייאשו תמשיכו לנסות ותקשיבו ללב.

זה הסיפור שלי בקצרה.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

רוצה לדבר איתנו?

אולי תאהבי גם את זה

ילדי החטא שלי: אמא ל-11 ילדים כותבת ליו"ר המועצה הלאומית לכלכלה

חטאתי לחברה והבאתי לעולם 11 ילדים. לא, עשרה לא הספיקו לי. וחוץ מזה, הם כבר פה. אני אמנם לא חזקה בחשבון, אבל אני חושבת שהשאלה אם להביא את הילד הבא אינה רק שאלה כלכלית. למה? כי באותה עלות שבה יש מי שמגדל שני ילדים (אוכל, צעצועים, אלקטרוניקה, חוגים, מותגים, תרבות ופנאי) – אני מגדלת עשרה
מאת – יעל מזרחי

קרא עוד »

"אם יהיה לכם קשה לגדל אותו, אתם יכולים להשאיר אותו כאן"

עשרות עדויות מצטברות בשבועות האחרונים – הורים לילדים בעלי תסמונת דאון מספרים כי הצוותים הרפואיים, העובדות הסוציאליות וגורמים נוספים בבתי החולים מציעים להם לנטוש את התינוקות בבית החולים, תוך הפחדה ויצירת תחושה של חוסר מסוגלות.
מאת – דבי רייכמן

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה