צדיק גוזר: עמוד ההוראה עם התאומות שנולדו בזכות ברכתו

מרן עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין שליט"א הבטיח שהתינוקות יהיו בריאות ושלמות, וביקש שיבואו אליו לאחר מכן להודות להקב"ה, וכך אכן היה * צדיק גוזר והקב"ה מקיים * צפו בסרטון המרגש.

החדר הקדוש בהיכל כולל 'בית דוד' בעיר חולון, ידע במשך שנים רבות אירועים רבים ומרגשים כאחד, החל משאלות גורליות שהוכרעו בדעת תורה צרופה, וכלה בברכות וישועות רבות, לרבבות אלפי ישראל הפונים לאוהבם של ישראל, מרן עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, הידוע בכח פסיקתו ההלכתית בכל חלקי התורה, ובפרט בענייני רפואה והלכה.

אולם דומה שמעמד מרגש כמו זה שאירע אמש נחשב לנדיר ומרגש במיוחד, כאשר במעון קדשו של עמוד ההוראה כבר המתינו ילדי התלמוד תורה שבראשותו למבחן השבועי, נכנסו לפתע לחדר בני זוג הורים נרגשים (הרב מ.פ. ורעייתו, מהעיר בית שמש) יחד עם בני משפחתם הקרובה, ועמם שני עגלות תינוקות, ובתוכם בנות תאומות בריאות, ושלמות.

תחילתו של הסיפור היה לפני מספר חודשים, כאשר הרופא הודיע לאמא שגילה כמה מומים חמורים בעוברים, וישנה סכנה גם לאמא וגם לעוברים, ולכן הורה להפסיק ולעצור את הכל. בני הזוג הלכו לרופא נוסף גדול יותר, וגם הוא הורה כך. בני הזוג, מיהרו לעשות שאלת רב, והגיעו לקבלת הקהל הקבועה מדי בוקר אחר תפילת 'הנץ', בבית הכנסת 'המרכזי' ברמת אלחנן.

כשהגיע תור הבעל להציג את שאלתו בפני מרן הגר"י זילברשטיין, ולאחר שמרן נכנס ושמע את כל פרטי השאלה במדוייק, הורה להם לפנות לרופא מומחה יותר, שאפשר לסמוך על כל הוראה שלו ומה שיאמר כך יעשו. ואכן המליץ להם על רופא פרטי המוכר לו משיעורי הרופאים אותם מוסר עשרות שנים בביה"ח 'מעייני הישועה', בכדי לקבל את חוות דעתו הבכירה.

בני הזוג מיהרו לאותו רופא, אשר לאחר כמה בדיקות, הצטרף גם הוא לחוות דעתם של הרופאים הקודמים, והורה באופן חד משמעי כי המצב כעת הוא סכנה גם לאם וגם לעוברים.

בני הזוג שבו למרן הגר"י זילברשטיין והציגו בפניו את חוות דעתו של הרופא הבכיר, אליו המליץ להם לפנות, והמתינו למוצא פיו. עמוד ההוראה פנה ושאל: 'היכן אתם גרים?', 'בבית שמש', השיבו. מרן המשיך ואמר: 'בבית שמש יש הרבה ילדים שצריכים עזרה וסיוע, תקח ילד ותעזור לו, תקדם אותו בלימוד, תעשה עמו חסדים, ובזכות זה תראו ניסים'. בעודו מצטט את דברי הגמרא במסכת בבא בתרא (דף י.) חונן דל מלוה ה', אשר מי שמסייע וחונן דלים, הקב"ה כביכול נהיה בעל חובו לפרוע לו. כאשר הוסיף לסיום שיתנו כסף רב לצדקה, ויתפללו חזק, ובעז"ה יהיה להם הרבה נסים…

בני הזוג השתוממו וניסו להסביר למרן שוב את המקרה עם הנתונים הברורים, ואת הוראת הרופאים שזה סכנה גם לאמא, אולם מרן חזר על דבריו, ואמר: 'אל תדאגו, יהיו לכם עוד הרבה ניסים, ובעז"ה יהיו לכם תאומות בריאות ושלמות, ולאחר הלידה, תבואו אלי עמם יחד, להודות להקב"ה על הנסים שיהיו לכם'!

ההורים ההמומים יצאו נרגשים ממרן הגר"י זילברשטיין, וכמובן קיבלו על עצמם לציית ללא עוררין לדעת התורה ובאמונת חכמים אמיתית ופשוטה, ללא ספיקות וחששות.

צדיק גוזר והקב"ה מקיים, כך שמיותר לציין שכך אכן היה, ולאחר כמה חודשים, נולדו לבני הזוג שני בנות בריאות ושלימות, כאשר כל הצוות הרפואי שליווה את הסיפור, עמד נפעם ומשתומם מהנס הפלאי הזה. כאשר אחד הרופאים הבכירים סירב להאמין לסיפור, ואמר להורים 'נס שלא הקשבתם לי'…

לאחר שהשתחררו מבית החולים ביום שישי האחרון, מיהרו בני הזוג למרן הגר"י זילברשטיין, אשר קיבלם בשמחה ובחביבות מיוחדת יחד עם התאומות, וביקש לשורר יחדיו את הפסוק 'חסדי השם כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו', כשלאחר מכן העניק סידור במתנה עם הקדשה אישית בכתב יד קדשו לכל אחת מהתאומות, בעודו מכנה אותם 'לבת ישראל שנולדה בחסדי השם'. לסיום שוררו כל הנוכחים 'סימן טוב ומזל טוב יהא לנו ולכל ישראל אמן', ולאחר מכן אמרו בהתרגשות מרובה 'מזמור לתודה' כהודאה להקב"ה על הנס המופלא.

ניתן להאזין לסיפור, מפי בעל המעשה בעצמו, הרב ש.פ., בקו 'שיח יצחק' שמספרו 04-376-0582, שלוחה 4 ולאחר מכן 3 – שלוחת 'בדידי הוי עובדא'.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן