רגע לפני ההפלה התגלה הדופק

עינת כבר שכבה מוכנה לגרידה, כשלפתע נצפה באולטרסאונד הדופק של העובר

לפני כ-5 שנים, התבשרה עינת בורשטיין כי היא, סוף כל סוף, בהריון. שנתיים ניסו עינת ובעלה, לו נישאה בשנית, להרות, והנה – תפילותיהם התקבלו.

אך השמחה, כך נדמה היה, היתה מוקדמת מידי. בשבוע ה-8 להריונה, הגיעה עינת לבדיקה ראשונה אצל הרופא. זה האחרון הביט בתמונת האולטרסאונד, ובישר בשקט כי לעובר אין דופק כלל. על עינת לעבור הפלה, על מנת לסלק מהרחם את העובר שלא התפתח.

שבוע לאחר מכן, הגיע עינת לבצע את הגרידה, דבר שמעולם לא חוותה בעבר. ההכנות לקראת הטיפול הפחידו אותה מאד – הכלים, הרופאים, הפעילות סביב…

ואז בקש הרופא לבצע אולטרסאונד נוסף. כעבור שניות ספורות, שמעה עינת את האחות צועקת בהתרגשות אל הרופא – "יש דופק!!!". עינת פרצה בבכי של שמחה ואושר. ההפלה, כמובן, בוטלה, ועינת יצאה מן החדר בתוך שתי דקות, כולה מלאה בהודיה נרגשת, כדי לספר לבעלה על הנס שקרה להם.

בשבועות הבאים חוותה עינת הריון תקין לגמרי. הבדיקות הבאות היו כולן תקינות, והיום, גיטל הקטנה שנולדה מאותו הריון, כבר בת 5. אחיותיה הגדולות, בנותיה של עינת מנישואיה הראשונים, אוהבות אותה עד מאד. עבור בעלה של עינת, זוהי בתו הראשונה.

"חברתי", מספרת עינת, "עברה סיפור דומה. טיפולי פוריות קשים וארוכים, הריון מקווה, אך ללא דופק שנצפה. לה, כבר המלצתי להמתין מעט לפני שתיגש לבצע הפלה. ואכן, כעבור שבועיים נצפה דופק, והיום התינוק שלה בן שנה, ובריא לחלוטין".

כן, ניסים קורים.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן