רחם כפול! על זה עוד לא שמעתם..

שרה ריינפלדר הרתה בו זמנית 2 תינוקות.. כל אחת ברחם אחר..

שרה ריינפלדר (33) מקליפורניה, הרתה בו זמנית 2 תינוקות, ו.. בניגוד למקובל שישנו הריון תאומים בשליה אחת או בשתי שליות, כאן לכל תינוק היה רחם לעצמו.

מבנה הרחם של שרה מיוחד במינו, בו הרחם מפוצל (כן כן, רחם הוא לשון זכר ולא נקבה..) לשני תאים, בו לכל תא יש מערכת רבייה משלה, חצוצרה לכל אחד, ודופני רחם לקליטת העובר.

בינואר 2009 ילדה שרה את התאומות שלה, אחת במשקל 1.8 ק"ג, והשנייה 2.2 ק"ג.

ואם חשבתם שמדובר על משהו נדיר.. ממש לא, לאחת מכל 2,000 נשים יש רחם כפול. אבל עצם ההריון הכפול נדיר קצת, כי רק לאחת מכל 25,000 הנשים שיש להן רחם כפול, הרה תאומים, אחד בכל רחם. מה שאומר בחישוב קצר, שהסיכוי הוא 1:50,000,000.

הרבה נשים שיש להן רחם כפול, אפילו לא מודעות לכך, כי הדבר ניתן לצפייה בעיקר עד השבוע ה-20 להריון, ואילו אחר-כך, כבר הרחם המלא דוחק את השני עד שכמעט ולא נצפה במסך האולטרסאונד.

ולשאלה המתבקשת, אם אפשר להיקלט ברחם אחד ורק אחר כמה זמן ברחם השני? התשובה היא: לא, הרחם השני לא יכול לקלוט ביצית מופרת כאשר הרחם הראשון כבר הרה.

צפו בתיעוד-

צפו בכתבה דומה – לא בדיוק שלישייה, אבל אחים..

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבי גם את זה

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן