"אני לא מאמינה שבגלל כמה מוצרים בסיסיים, כמעט ויתרתי על האור של החיים שלי"

"אני לא חושבת שהייתי יודעת מה זה באמת אושר ואור עילאי בלי האוצר שקיבלתי." סיפרה בת אל בעיניים נוצצות

היא הייתה ספורטאית מוצלחת, מורה לקפוארה וקרב מגע, אומנויות לחימה היו כל החיים שלה. היא חלמה על קריירה מקצועית, היא ממש לא תכננה להיכנס להיריון ולעצור את החיים המקצועיים שלה עם בטן הריונית.

"גיליתי על ההיריון בחודש שלישי" מספרת בת אל. "התלבטתי מאוד אם להשאיר את ההיריון", היא הבינה שזו החלטה לא פשוטה, כי מהצד השני יש חיים של תינוק שהפסקתם עומדת על כף המאזניים.

בת אל הבינה שהיא צריכה לקבל החלטה. היא חשבה עם עצמה, האם היא יכולה לגדל את התינוק שלה, כשאין לה מספיק כסף בשביל לכלכל אותו? בשביל לקנות לו טיטולים ומטרנה? היא עשתה חישוב קר. האם עדיף לגדל ילד לחיים של עוני או לא להביא אותו לעולם בכלל?

ברגע שבת אל יצרה קשר עם מחלקת אמ"א, הדואגת לנשים בהיריון שצריכות סיוע, כל הבעיות נפתרו מאליהן. קלינה הייתה שם בשבילה לאורך כל תהליך ההיריון, היא דאגה לכל מחסורה של בת אל, לשקט ולביטחון הכלכלי שלה, כדי שתוכל ללדת את התינוק המתוק הזה בשלווה.

"אני לא מאמינה שבגלל כמה מוצרים בסיסיים כמעט ויתרתי על האור של החיים שלי", מספרת בת אל שילדה נסיך קטן וקראה לו ניר גבריאל. היום בת אל מאושרת ושמחה בנשמה שיצרה. ניר גבריאל ממלא אותה באושר ונותן לה משמעות אמיתית לחיים. "אני לא חושבת שהייתי יודעת מה זה באמת אושר ואור עילאי בלי האוצר שקיבלתי." סיפרה בת אל בעיניים נוצצות.

מחלקת אמ"א קיימת בשביל מקרים דומים, עבור נשים שלא מוצאות את התקווה לגדל את התינוק שלהן והסיפור הזה ממחיש איך בעזרת כמה מוצרים בסיסיים, יחס אישי ומחבק אפשר להציל עוד תינוק.

אם את בהריון ואת רוצה לבצע הפסקת הריון, אנו ממליצים לך לפנות אלינו קודם כל ולהיעזר באחת מפעילות המחלקה שלנו. נשמח להעניק לך סיוע כלכלי ונפשי עד שתחזיקי את תינוקך האהוב בין זרועותייך המחבקות ותלחשי לו: "אני הצלתי את חייך, ילד יקר שלי".

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל:kalina@htv.co.il 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן