בחישוב גיל ההריון התברר שזכיתי להיפקד בחודש בו לא נתנו לי סיכוי כלל…

סיפור אישי מרגש שהתקבל במערכת אמ"א, ומראה, שוב, שהכל מגיע מאיתו יתברך

עברתי הפלה.

הריון שכל כך ייחלתי לו, התפללתי עבורו ושמחתי בבואו.

לקראת חודש שלישי הייתי ממש מצוננת, ניגשתי להיבדק במוקד רפואי ובבדיקה שגרתית, רק כדי לוודא שהכל בסדר עם העובר. ואז הגיעה הבשורה המרה, לה כל כך לא ציפיתי… העובר היה ללא דופק, והפסיק להתפתח שבוע לפני. ואני לא ידעתי, לא הרגשתי.

פשוט התרסקתי. משם החלה תקופה לא פשוטה בכלל. בוצעו שני ניסיונות, שלא צלחו, להוריד את העובר באמצעות כדורים, ולבסוף בוצעה גרידה. הייתי כמעט חודש ימים עם עובר מת בבטן. נאלצתי לעזוב את מקום עבודתי, כי פשוט לא יכולתי לתפקד. וזוכרים שהייתי מצוננת…? אז זה הפך לדלקת בסינוסים, מה שהפך את הגרידה ליותר מורכבת.

אני זוכרת את עצמי שוכבת בחדר הניתוח, רגע לפני ההרדמה, מנסה לקרוא שמע ישראל וקולטת שהידיים שלי קשורות, ואני לא יכולה להניח את ידי על עיני. אך בליבי זעקתי לשמיים "שמע ישראל" בכל כוחי. לא הבנתי מה אני עושה כאן… זה היה צריך להיגמר אחרת.

לאחר הארוע היו לי שיבושים במחזוריות גופי, ובנוסף לכל בעלי נשלח להשתלמות מהעבודה לחצי שנה, וחזר רק בסופי שבוע, מה שהשאיר אותי להתמודד לבד עם הכל.

כעבור מספר חודשים הופניתי למספר בדיקות, שהראו שאין באפשרותי להרות במצב זה והופניתי למרפאת פוריות לבדיקות נוספות. בשלב זה כבר הייתי על סף שבירה. כשיצאתי מהחדר של הרופאה הכנסתי את ההפניה לתיק, נישקתי את המזוזה והחלטתי שאני מחכה עם הבדיקות, עוצרת את הטירוף הזה ושמה בטחוני בבורא עולם.

באותו שבוע, עם כניסת השבת, בעת הדלקת הנרות, כל כך הרבה רגשות הציפו אותי. ליבי היה מלא בצער ועצבות. רציתי להתפלל, להוציא מהלב כל כך הרבה, ומה שהצלחתי להוציא מפי היה שיר… שירו של שולי רנד, "אייכה". איך שהגעתי לפזמון, וחזרתי בקול שבור על המילה אייכה, דלת הזכוכית של מתקן הנרות התנפצה לחתיכות. זה היה מבחינתי סימן משמיים מהשם יתברך שהוא כאן, והכל זה ניסיון.

בחודשיים שלאחר מכן היה לי עיכוב. דיברתי עם הרופאה, וחשבנו שזה כנראה בגלל שהמערכת קצת "השתבשה" אצלי, אבל בכל זאת נעשה בדיקת דם.

התוצאה הייתה … חיובית.

ברוך השם, התבשרתי שאני בהריון. מה שעוד יותר מדהים בנס הזה, שבחישוב גיל ההריון התברר כי זכיתי להיפקד באותו חודש בו הבדיקות לא נתנו סיכוי להריון … בורא עולם הוכיח, כנגד כל הסיכויים, שהכל אפשרי, שהכל ממנו ורק עליו עלינו לסמוך. עלינו לתלות ביטחוננו רק על אבינו שבשמיים.

ברוך השם, בשעה טובה ובהודיה עצומה להשם יתברך, בראש חודש ניסן האחרון בורא עולם זיכה אותנו בבן.

החלטתי לפרסם את סיפורי כדי לחזק את כל אלו שעוברות ניסיונות דומים.

קל מאוד להישבר וליפול לעצבות. לא תמיד אפשר להבין את הייסורים שהאדם עובר בחייו. אבל אנחנו פה כדי לעבור תיקון מסוים, וכל מה שקורה לנו בחיים נועד לעורר אותנו, לבנות אותנו ולקרב אותנו לבורא עולם. אנחנו בידיים שלו וצריך רק להמשיך ולהתפלל.

כולי תפילה שכל מעוברות ישראל יזכו בעזרת השם ללדת בשלום, ויצאו בידיים מלאות. וכל אלו שמצפות לישועה, אמן ובורא עולם יזכה אותן להיפקד בזרע בר קיימא בקרוב.

שיהיו רק בשורות טובות.

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך.

העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן