לא הסכמתי להפלה, והכל התהפך לטובה

"כל מה שעברתי, פשוט מתגמד לעומת הברכה שקבלתי בזכות הילד הזה שלי. ה' זיכה אותי": קראו את ספורה המרגש של ל'

ל', צעירה רעננה הרגישה שתפסה את החיים ביד אחת אשר ביום בהיר הרגישה שהבל פורח ממנה והגרוע מכל קורא, ואווו לאאא הריון עכשיו, לא מתאים, לא רצוי, לא מתוכנן, הוא לא יסכים להיות שותף, אשאר לבד … ועוד ועוד עלה ברגשותיה… 'מצאתי את עצמי בחורה צעירה, בת 25, במתחילה את החיים ממינוס' מבולבלת וחסרת אונים פונה למח' אמא של ארגון הידברות – הצילו !!!!!

פניתי למח' אמא עם משא כבד של 'פצצות' ורציתי רק לזרוק אותם על מישהו את כל הבעיות והמשא הכבד הזה, האמת שהם לא התבלבלו שם מיד תפסו את 'הפצצות', מספיק להתבונן בהנהגה של שליחים כאלה ולהבין מה זה ללכת בדרכו של מלך, קבלתי שם תמיכה פשוט מדהימה, סייעו לי ותמכו בי בכל עניין והכי חשוב נתנו לי להתבונן על החשש ולראות איך הוא מתפוגג ואם לא היום אז מחר, בזכות ארגון הידברות החלטתי להילחם על עצמי ועל הילד שלי, ולהשאיר אותו בחיים. עבדתי בכל מה שיכלתי למצוא, רק כדי שאוכל לפרנס את עצמי וללדת את הילד הזה.

"אחרי הלידה, הידברות המשיכו להיות איתי ולעזור לי – הם, בעצם, ערכו את הברית לבן שלי באולם הידברות, כולל כל הנדרש לכך, דאגו לכל צרכי התינוק. לאחר הלידה לאט לאט התחלתי לראות איך חיי התהפכו. אני ממש מרגישה שזכיתי, שיש לי המון זכויות בזכות זה שהשארתי את הילד הזה ולא הפלתי אותו. אחרי הלידה עברתי לצפון, גיליתי שאין לי בשביל מה להישאר באזור המרכז. ומאז, ה' פתח לי דרכים. פתחתי וילת אירוח בצפון, שמצליחה מאד, ובמקביל פתחתי בעצמי מכון קוסמטיקה שגדל ומתפתח, ב"ה.

"והדבר הכי מדהים שקרה – היום הילד שלי בן שנה וחצי, הוא נסיך אמיתי, ואבא שלו מאוהב בו. בהתחלה הוא רק היה מגיע לפעמים, רואה את הילד ו"משחק אותה קשוח". אבל לאט-לאט הוא פשוט נמס, והיום הוא בקשר קבוע עם הילד.

"כל מה שעברתי, פשוט מתגמד לעומת הברכה שקבלתי בזכות הילד הזה שלי. ה' זיכה אותי".

אברך את נשות ישראל שלא יטעו לעולם גם כשנראה שהגרוע מכל עומד לקרות …

בזכות המצווה הכל מתהפך לטובה …זר לא יבין זאת.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר

אולי תאהבי גם את זה

הנס הפרטי של ליאל

"צריך לפרסם את הפעילות של מחלקת אמ"א של ארגון 'הידברות'. זה מפעל חסד שמציל חיים וחשוב שיכירו אותו וייעזרו בו. לדעתי, צריך שכל מי שהיה במצב שלי ושל אישתי, ידע, שפנייה ל'אמ"א'  משנה את החיים!

קרא עוד »

אנחנו כאן לעזור לך!.

בצורה הכי נעימה

דילוג לתוכן